Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌بی‌سی دوباره در سانتیاگو شکل می‌گیرد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
بازگشت به آینده؛ مادرید با اتحاد بی‌بی‌سی به عنوان جایگزین ارلینک هالند و کیلیان امباپه مواجه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید می‌تواند فصل آینده سه مهاجم کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما را دوباره متحد کند، چشم اندازی که مطبوعات اسپانیا را هیجان زده کرده است. رونالدو در یوونتوس با آینده نامشخصی روبرو است، جایی که آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و 10 امتیاز پس از اینترمیلان صدرنشین سری  آ را از دست داده‌اند. اخبار منتشر شده در ایتالیا و اسپانیا اخیراً حاکی از آن است که پیشنهادی در منطقه 25 میلیون پوندی باعث می‌شود یوونتوس برای گفتگو در میز مذاکره قرار گیرد.

در همین حال، بیل به صورت قرضی در تاتنهام به سر می‌برد اما روز سه شنبه در حالی‌که مشغول انجام بازی ملی با ولز بود با کمال تعجب تمایل خود را برای بازگشت به اسپانیا در پایان فصل تأکید کرد.

این به گفته نشریه اسپانیایی AS در روز چهارشنبه بیل و رونالدو می‌توانند بار دیگر با کریم بنزما مهاجم میانی که در این فصل در رئال بازی می‌کرد و در 32 بازی 23 گل به ثمر رسانده، یکجا شوند.

بیل، رونالدو و بنزما پیشگام رئال در اروپا با هدایت زین الدین زیدان بودند جایی که آنها سه سال پیاپی از 2016 تا 2018 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

رونالدو پس از آن پیروزی نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال را ترک کرد تا فوتبال ایتالیا را آغاز کند اما اکنون اعتقاد بر این است که یوونتوس مایل است به پیشنهادات ستاره 36 ساله پرتگالی گوش دهد و طبق گزارش مارکا، رونالدو در انتظار بازگشت به اسپانیا است. بررسی در مورد سطح عملکرد وی با قهرمان ایتالیا در حال ارزیابی شدید از آنچه او برای یوونتوس به ارمغان می‌آورد، شدت گرفته است.

کاسانو مهاجم سابق رئال مادرید در کانال توبوک کریستین ویری به بوبو تی‌وی گفت: "اگر راه [بازی در یک نوع خاص] فوتبال را انتخاب کرده باشید، رونالدو خوب نیست. او کسی است که باید به او توپ بدهی و با فکر کردن به رکوردهای‌اش، گلزنی می‌کند. رونالدو آن چیزی نیست که چهار سال پیش بود. یوونتوس از شر مربی [ماسیمیلیانو آلگری] خلاص شد که در 20 یا 30 سال گذشته بهترین فوتبال ایتالیا را تولید کرده و مشکل بزرگ او یکی بود: کریستیانو رونالدو. برای [مائوریسیو] ساری بود و اکنون برای پیرلو است."

هم تیمی قدیمی رونالدو، بیل در دومین دوره مسئولیت زیدان در این باشگاه در مادرید نتیجه نداد و به تاتنهام قرض داده شد. اما روز سه شنبه او نیز با توضیح دادن برنامه‌های خود برای بازگشت به باشگاه سابق‌اش و دیدن سال آخر قراردادش با ارزش حدود 600.000 پوند در هفته، یک بمب را منفجر کرد.

مادرید همچنین با مجموعه دیگری از استعدادهای نخبه هجومی در سراسر اروپا مانند هری کین، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در ارتباط است. اما بیماری همه گیری کوید -19 بیشتر به جیب رئال و رقیب سرسخت‌اش بارسلونا ضرر رسانده که به نظر می‌رسد بیشتر تیم‌های بزرگ دیگر در سراسر قاره به خاطر نداشتن پول برای خرید این سه نفر دور از دسترس هستند.

بنابراین پیشنهاد در منطقه 25 میلیون پوندی برای رونالدو ممکن است عملی‌تر به نظر برسد. و اگر بیل از دیدن فصل آینده مادرید سرپیچی کند ممکن است زیدان مجبور شود از او استفاده نماید.

با این امید که هواداران بتوانند در فصل 22-2021 به استادیوم‌ها برگردند، هواداران رئال می‌توانند در سانتیاگو برنابئو بازسازی شوند که یکی از افسانه‌ای ترین نیروهای مهاجم این باشگاه را برای آخرین بار بنگرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала