Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیه 4 – هالند 2؛ پرپر شدن لاله‌های نارنجی در نخستین گام

© Sputnik / Игорь Чекачков /  مراجعه به بانک تصاویر آلمان-هالند
آلمان-هالند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال هالند در نخستین بازی خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 در مقابل ترکیه در دیداری خارج از خانه شکست خورد.

 به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال ترکیه و هالند در دور اول از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا در گروه هفتم و در ورزشگاه اتاتُرک المپیک استادیوم به مصاف همدیگر رفتند که بازی بین دو تیم با پیروزی پرگل و چهار بر دو تیم ملی فوتبال ترکیه به کار خود پایان داد و شاگردان فرانک دی‌بوئر در تیم ملی فوتبال هالند در دیدار خارج از خانه با شکست روبرو شدند.

​در این مسابقه ابتدا بوراک ییلماز در دقیقه 15 تیم ملی ترکیه را پیش انداخت، در دقیقه 34 باری دیگر بوراک ییلماز این بار از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بریس کند. در دقیقه 46 هاکان چالهان‌اوغلو هافبک باشگاه آ.ث میلان گل سوم این تیم را وارد دروازه نارنجی‌پوشان کرد. در ادامه و در نیمه دوم تیم ملی فوتبال هالند در دقایق 75 و 77 دوبار توسط دیوی کلاسن و لوک دی‌یونگ موفق به گلزنی شد تا هالند خود را برای بازگشت به این مسابقات آماده کند؛ اما گل دقیقه 81 بوراک ییلماز برعلاوه کامل کردن هت تریک این بازیکن، تیر خلاص بر پیکر بی جان تیم ملی فوتبال هالند بود تا این مسابقه با نتیجه 4 بر 2 به سود ترکیه‌ای‌ها به کارش پایان دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала