Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من سیتی به دنبال ریلی سازی سکوهای تماشاگران

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
من سیتی قرار است 5000 صندلی "ریلی" برای جایگاه ایمن نصب کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچسترسیتی در تابستان امسال گام اصلی نصب بیش از 5000 صندلی "ریلی" را در ورزشگاه اتحاد برداشته است. این تصمیم در پی ایجاد یک تغییر بالقوه در قانون دولت برای ایجاد جایگاه امن در میادین فوتبال انجام می‌شود.
سیتی قبل از فصل آینده با بازسازی کل سطح پایین جایگاه جنوبی خود ، مراحل ساخت و ساز را طی خواهد کرد و حدود 10 درصد آن برای هواداران خارج از خانه خواهد بود.
تاتنهام و وولز استادیوم‌های خود را با صندلی‌های ریلی متوقف کرده‌اند در حالی‌که منچستر یونایتد در حال ساخت 1500 صندلی در گوشه‌ای از اولدترافورد است.
سیتی 5.620 صندلی با ریل در جلو برای تکیه دادن به پشت یک گل در اتحاد خواهد داشت و معتقد است که این تصمیم باعث افزایش ایمنی در منطقه‌ای می‌شود که ایستادن مداوم در آن اتفاق می‌افتد.


مدیر عامل باشگاه دنی ویلسون گفت: "در حالی که ما همچنان به هواداران یادآوری می‌کنیم که آنها باید در طول مسابقات نشسته باشند ما همچنین خوشحال هستیم که به آنها اطلاع دهیم که نصب یک منطقه نشیمن راه آهن به معنی آماده سازی ورزشگاه اتحاد است. توسعه و نصب سیستم نشستن ریلی سفارشی در ورزشگاه اتحاد نه تنها امنیت حامیان را بهبود می‌بخشد بلکه همچنین تضمین می‌کند تا زمانی که تغییری در قانون مجاز به ایستادن امن ایجاد شود تجربه روز مسابقه حامیان و دارندگان کارت‌های فصل در رده پایین ایستگاه جنوبی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت."
این اقدام پس از تحقیقات و مشاوره گسترده توسط سیتی که از نزدیک با شورای شهر منچستر و اداره ایمنی زمین‌های ورزشی همکاری می‌کرد، انجام شد.
ایستادن در مسابقات از زمان گزارش تیلور در فاجعه هیلزبورو در سال 1989 در دو ردیف برتر ممنوع شده است اما ثابت شده که صندلی‌های ریلی در این قاره موفق هستند.
یک نظرسنجی گسترده از حامیان سیتی که در سال 2018 در مورد توسعه آینده اتحاد انجام شد، بازخورد "بسیار مثبت" در مورد احتمال نشستن ریلی را برانگیخت.
آنها همچنین در حال بازسازی عمده سطح اتحاد هستند با اصلاح کامل از پایه‌ها - که بیشترین هزینه آنها در زمین طی 11 سال گذشته خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала