Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دوباره بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا

© Photo / فدراسیون فوتبال افغانستانتمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان در تاجیکستان
تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان در تاجیکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا که به خاطر همه گیری کروناویروس به تعویق افتاده بود از امشب رسما دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا ویروس به تعویف افتاده بود دوباره از سرگرفته شد.

این مسابقات در حالی پس از 110 روز آغاز شد که در سال 2020 تنها یک بازی از این رقابت‌ها برگزار شده بود زیرا آخرین دیدار در 2020 میان دو تیم قطر و بنگلادیش انجام یافت که قطری‌ها 5-0 برنده شدند.

در بازی‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، 286 گل (سپتامبر 2019) به ثمر رسیده که ایران و کویت با 17 گل در رده‌های برتر قرار دارند و تیم‌های ملی قطر و استرالیا با 16 گل در جایگاه بعدی هستند.

ایران با برتری پرگل 14-0 در ورزشگاه آزادی برابر کامبوج، بیشترین گل زده در یک بازی را به ثبت رسانده است.

این در حالیست که در بازی‌های انجام شده عمر الصومعه ماشین گل‌زنی تیم ملی سوریه در حال حاضر با زدن 7 گل صدرجدول گل‌زنان را در اختیار دارد. الصومعه در برابر فیلیپین و مالدیو دو گل زده و مقابل گوام نیز هت‌تریک کرده است.

گفتنی‌است که در مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی دوازده حضور دارند، جایی که هشت برنده گروه و چهار تیم برتر رده دوم به جام جهانی 2022 قطر صعود می‌کنند.

اما در صورت حضور قطر به عنوان یکی از 12 تیم برتر، پنجمین تیم برتر رده دومی جایگزین این تیم در مرحله سوم مقدماتی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала