Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی جام جهانی 2022؛ برد خفیف پرتگال، برتری شیرین بلجیم و توقف فرانسه

© Photo / FIFA World Cup / FIFA World Cupپرتغال-مراکش
پرتغال-مراکش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با توقف فرانسه قهرمان دوره قبل، برد ضعیف پرتگال، برتری بلجیم و شکست کرواسی آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های انتخابی جام جهانی امشب شروع شد و در دیدارهای مهم بلژیک و پرتغال پیروز شدند، در حالی که فرانسه متوقف شد کرواسی شکست خورد.

در گروه A، پرتگال با یک گل‌به‌خودی از سد آذربایجان گذشت. مدودوف تنها گل این بازی را دقیقه 37 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. علی قربانی مهاجم ایرانی‌الاصل آذربایجان در نوک حمله تیمش قرار گرفت و تا دقیقه 85 در زمین حضور داشت.

صربستان در دیگر بازی این گروه 3 بر 2 ایرلند را برد. ولاهوویچ در دقیقه 40 و میتروویچ در دقایق 68 و 75 برای صرب‌ها و براون و کالینز در دقایق 18 و 86 برای ایرلند گل زدند.

در گروه D، فرانسه در خانه مقابل اوکراین با تساوی یک-یک متوقف شد. گریزمن دقیقه 19 برای فرانسه گل زد و کیمپمبه دقیقه ۵۷ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اوکراین به گل تساوی برسد.

در گروه C، بلجیم که میزبان ولز بود، ابتدا توسط ویلسون در دقیقه 10 دروازه‌اش را باز شده دید، ولی دبروینه در دقایق 22 و 28 و لوکاکو در دقیقه 73 برای شیاطین‌سرخ اروپا گلزنی کردند تا در نهایت 3 بر یک این تیم برنده شود.

در گروه G، ناروی که مهمان جبل‌طارق بود با 3 گل برنده شد. شورلوت، تورستوت و اسونسون در دقایق 43، 45 و 57 برای نروژ گل زدند.

در گروه H، کرواسی نایب‌قهرمانی دوره قبل جام جهانی هم شروع بدی داشت و با یک گل به اسلوونی باخت. لووریچ در دقیقه 15 تنها گل بازی را زد.

در دیگر بازی‌های این گروه، روسیه 2 بر یک مالت را برد و قبرس و اسلوواکی به تساوی بدون‌گل رسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала