Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشریۀ اتیالیایی: رونالدو در پایان فصل تصمیم‌ نهایی‌اش را می‌گیرد

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس قبل از اتمام فصل تصمیم نهایی را نمی‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی ییونتوس پس از پایان فصل نهایی تصمیم نهایی را در مورد آینده‌اش نخواهد گرفت.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
کاهش چشم‌گیر ارزش «کریستیانو رونالدو» در بازار نقل‌وانتقالات + عکس

در واقع، رونالدو ترجیح می دهد که در پایان فصل و با بررسی شرایط یوونتوس در مورد آینده تصمیم بگیرد. این ستاره 36 ساله از باشگاه انتظار دارد که بازیکنی را بخرد که مکمل او باشد و همان نقشی که بنزما در رئال داشت را برایش ایفا کند.

رونالدو در اتمام فصل برای بررسی همه جوانب با مدیران باشگاه ایتالیایی جلسه خواهد گذاشت و اگر نتواند به توافق برسد از این تیم جدا می‌شود اما در هر صورت هر احتمالی برای وی وجود دارد، هم این که در سال پایانی قراردادش در یووه بماند و هم این که جدا شود.

روز گذشته اما پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، به شایعات پیرامون آینده این فوق ستاره واکنش نشان داد. ندو در این باره گفته بود:«تا آنجا که به من مربوط است، باید بگویم رونالدو یوونتوس را ترک نخواهد کرد. رونالدو ما را از فنی و وجهه باشگاه به سمت اتفاقات بهتری سوق داد.»

نام رونالدو اخیراً با ترک یوونتوس و بازگشت به رئال مادرید پیوند خورده است، کریس در 3 فصل متوالی نتوانست با بانوی پیر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و در این فصل هم خیلی زود با شکست مقابل پورتو از رسیدن به 8 تیم برتر اروپا بازماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала