Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی: یوونتوس؟ از بودن در پی‌اس‌جی بسیار خوشحالم!

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌جرمن می‌گوید که از بودن در این تیم خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی، مهاجم آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن اخبار پیوستنش به یوونتوس و رم را تکذیب کرد. این ستاره جوان پاری‌سن‌جرمن در مصاحبه با وب‌سایت رسمی این باشگاه از خوشحالی اش در این تیم صحبت کرد.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
مائورو ایکاردی به سری A باز خواهد گشت؟
ایکاردی در این باره بیشتر گفت:«باشگاه تصمیم گرفت تا از بند دائمی کردن قراردادم استفاده کند و من بابت این موضوع بسیار خوشحال شدم. سران باشگاه روی من حساب ویژه‌ای برای 4 سال آینده باز کردند. برای من، این یک افتخار بود و این را از نخستین روز حضورم در این باشگاه گفتم.»
این مهاجم آرجنتینی پی‌اس‌جی در ادامه اظهار داشت:«احساس خوبی در شهر پاریس دارم. تیم بسیار منسجمی داریم که می‌تواند تمامی جام‌ها را فتح کند. این‌ها مواردی هستند که بازیکنان فوتبال در انتخاب تیم، دقت می‌کند.»
ایکاردی در پایان در مورد شرایط پی‌اس‌جی نیز گفت:«سال گذشته ما فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم و امیدوارم بتوانیم در سال‌های پیش‌رو بتوانیم روند رو به رشد را در پیش بگیریم و به عناوین قهرمانی هم برسیم. به نظرم با توجه به تغییراتی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، کار برای‌مان دشوار بود، با این حال ما در دو فینال حذفی بازی کردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدیم.»

ایکاردی در سال 2019 به صورت قرضی از اینترمیلان راهی پاری‌سن‌جرمن شد و در سال 2020 قراردادش را دائمی کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала