بایدن با اوراق نقل در کنفرانس مطبوعاتی گیر آمد

© AP Photo / Winslow Townsonجوبایدن رئیس جمهور امریکا
جوبایدن رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
رسانه ها بایدن را در جریان کنفرانس مطبوعاتی با استفاده از اوراق نقل گیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، جوبایدن رئیس جمهور امریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی با اوراق نقل گیر آمد که در عموم با تیزس های در مورد مضامین مهم و گزارشات مبنی بر حضور ژورنالستان کانال تلویزیونی Fox News بود.

در یکی از عکس ها، بایدن کارتی را در دست دارد که روی آن نام "زیرساخت " نوشته شده بود که اکنون ایالات متحده از نظر کیفیت اشیا در سطر سیزدهم جهان قرار دارد، در حالی که در سال 2002 این کشور در سطر پنجم قرار داشت. در این یادداشت آمده است که چین سه برابر امریکایی ها در زیرساخت ها هزینه می کند.

جوبایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
بایدن قصد دارد بر ضد روسیه و چین با اتحادیه اروپا همکاری نماید

در عکس دیگری معلوم میشود که بایدن کاغذ با اطلاعات در مورد ژورنالستان با خود دارد که در حال بررسی یک کاغذ با اطلاعات مربوط به روزنامه نگاران است، در حالی که برخی از یادداشت های دست نویس را به صورت اعداد دایره ای نشان می دهند.

به گفته این کانال ، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در مجموع 25 خبرنگار حضور داشتند ، بایدن به تعداد محدودی از سوالات نمایندگان رسانه ها از پیش انتخاب شده پاسخ داد.

روسای جمهور امریکا نیز قبلاً به جرم استفاده از "ورق تقلب" محکوم شده اند. بنابراین، دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2019 به چنین حیله ای متوسل شد. با این همه، منتقدان بایدن در محکوم کردن او کوتاهی نکردند: به ویژه ، کندیس اوونز، فعال سیاسی و روزنامه نگار، در توئیتر خود نوشته که این جلسه توجیهی "نمایشی است که توسط بازیگران بی پروا انجام می شود" و بایدن دقیقاً می دانست که با وی چه سوالات را مطرح می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала