Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترفند جدید یوونتوس برای حفظ رونالدو

© AP Photo / Fabio FerrariJuventus striker Cristiano Ronaldo
Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس برای حفظ کریستیانو رونالدو ترفند جدیدی را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، شریه «توتو اسپورت» اعلام کرد با جدایی جورجو کیه لینی از یوونتوس در پایان فصل، بازوبند کاپیتان در فصل آینده احتمال دارد به کریستیانو رونالدو برسد.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
ورزش
گل‌زن ترکیب تاریخ فوتبال در رده‌ی ملی؛ حضور رونالدو و مسی

این نشریه ایتالیایی در ادامه افزوده است، این اتفاق در صورت رخ خواهد داد که جان‌لوییجی بوفون از فوتبال خذاحافظی کند چون هواداران تمایل دارند دروازه‌بان کهنه‌کار تیمشان بازوبند را در اختیار داشته باشد.

در این میان ماتیاس دی لیخت که از آژاکس به یوونتوی پیوست مترصد گرفتن عنوان کاپیتان دوم است و آن هم در شرایطی که لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا متقاضی چنین عنوانی هستند. به هر صورت یوونتوس برای حفظ رونالدو در اندیشه ان است که رونالدو در فصل آینده گاپیتان باشد تا بیانکونری را ترک نکند.

ین در حالیست که اخیرا برخی شایعات حاکی از نارضایتی این بازیکن از شرایط باشگاه یوونتوس و احتمال جدایی او از این تیم در تابستان سال پیش رو است و ممکن است اینگونه مدیران بیانکونری خواهان راضی کردن رونالدو برای ماندن باشند.

اگرچه انتخاب بیشتر هواداران برای بستن بازوبند جانلوئیجی بوفون، دروازه بان 43 ساله و محبوب یوونتوس خواهد بود، اما انگار قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала