Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقۀ سرمربی تیم ملی بلجیم از تیبوکورتوا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی بلجیم از عملکرد تیبو کورتوا در سطح باشگاهی برای رئال مادرید بسیار راضی است.

به گزارش اسپوتنیک، یبو کورتوا در حال حاضر برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر در اردوی تیم ملی بلجیم به سر می‌برد. دروازه‌ان رئال مادرید همچنین یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی کشورش نیز محسوب می‌شود.

تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
ورزش
کورتوا به جایزه زامورا و ابلاک نزدیک میشود

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلجیم به این باور است که کورتوا در بهترین دوران فوتبال خود قرار دارد. او با ستایش از عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت:«من فکر می‌کنم که تیبو کورتوا در حال حاضر در بهترین لحظه دوران فوتبالی خود قرار دارد.»

سرمربی تیم ملی بلجیم در ادامه همچنان به تمجید کورتوا پرداخت و گفت:«او به سطحی از اهمیت در ترکیب تیمش رسیده که فقط با کسب تجربه بازی در تیمی مثل رئال مادرید به دست می آید. سطح او در این باشگاه بسیار استثنایی بوده و در بحث ملی نیز همیشه کم نوسان ظاهر شده است.»

کورتوا در نخستین‌ ماه های حضورش در رئال مادرید، عملکرد خوبی نداشت و چندین اشتباه عجیب از سوی او باعث شد که انتقادات از او به اوج خود برسد و حتی شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی زودهنگام او از جمع کهکشانی‌ها به گوش رسید.

با این وجود، او هرگز ناامید نشد و از سوی دیگر حمایت های زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، باعث شد که این دروازه‌بان بلجیمی آهسته آهسته فرم خوب خود را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала