Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا: آدمی نیستم که هر روز روزنامه بخوانم، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
مدافع اتریشی باشگاه بایرن مونیخ که در آستانه پایان قراردادش قرار دارد در مورد آینده خود سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا مدافع چند پسته اتریشی باشگاه بایرن مونیخ به شایعات درباره آینده خود اشاره کرد و می‌گوید که او کسی نیست که هر روز روزنامه بخواند.

قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ در 30 جون به پایان می‌رسد و آینده وی هنوز روی هوا است، در همین حال شایعات در مورد اینکه او در نهایت به چه تیمی خواهد پیوست رو به افزایش است.

در حال حاضر بیشترین سر و صدا را برای جذب آلابا بارسلونا و رئال مادرید داشته اند، اگرچه بازیکن بایرن هنوز نمی خواهد سرنخی را برای انتخاب گزینه مدنظر خود ارائه دهد و به نظر می‌رسد که وی روی انتخاب خود تمرکز کرده است که برای فوتبالی‌ها معمایی بزرگ را خلق کرده است.

این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مدافع چپ، مدافع میانی و هافبک میانی را دارد گفت: "مطمئناً شما بعضی چیزها را می شنوید، اما من کسی نیستم که هر روز صبح بلند شود و روزنامه بخواند. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

 آلابا در صحبتی بلندپروازانه گفت:"هیچ مخفی نیست که بازی در جام جهانی برای من و کشور در اولویت است. ما می دانیم که کیفیت دستیابی به آن را داریم و همه کارها را برای آن انجام خواهیم داد. این مسئله برای من بسیار مهم است زیرا بسیار عالی است افتخار دفاع از رنگ‌های بیرق کشورم. "

لازم به یادآوری است که قرارداد آلابا با بایرن در تاریخ 30 جون به پایان می رسد و بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد را قبول نخواهد کرد، تا به امروز هدف و تیم بعدی وی ناشناخته است و بارسا و رئال مادرید مشتاق جذب او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала