Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال به مونشن‌گلادباخ منتفی شد؛ «ژابی آلونسو» با رئال سوسیداد تمدید کرد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUeski İspanyol futbolcu Xabi Alonso
eski İspanyol futbolcu Xabi Alonso - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
سرمربی کنونی رئال سوسیداد قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2022 تمدید کرد تا حضورش در باشگاه مونشن گلادباخ منتفی شود.

به گزارش اسپوتنیک، وب سایت رئال سوسیداد امروز گزارش داده ژابی آلونسو قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تا تابستان 2022 با این باشگاه تمدید کرده و این یعنی آلونسو فصل آینده هم به کارش در باشگاه رئال سوسیداد ادامه خواهد داد.

eski İspanyol futbolcu Xabi Alonso - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
ژابی آلونسو فصل آینده سرمربی مونشن‌گلادباخ می‌شود

به این ترتیب، انتقال این سرمربی اسپانیایی به باشگاه مونشن گلادباخ منتفی است. روز گذشته برخی منابع آلمانی حضور ژابی آلونسو روی نیمکت مونشن‌گلادباخ را به طور کلی تکذیب کردند و حالا دقایقی پیش به شکل رسمی مشخص شد که این  اسپانیایی فصل آینده در بوندسلیگا حضور نخواهد داشت.

چندی پیش به صورت رسمی مشخص شد مارکو روزه در پایان فصل با باشگاه مونشن‌گلادباخ قطع همکاری خواهد کرد. در واقع قرار است او از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی جدید باشگاه دورتموند فعالیت خود را آغاز کند و در واقع به همین دلیل از مونشن‌گلادباخ جدا خواهد شد.

پس از جدایی مارکو روزه از این تیم آلمانی در پایان فصل، شایعات بسیاری در رابطه با نیمکت این تیم به گوش رسید. یکی از جالب ترین و البته جذاب ترین اخبار پیرامون باشگاه آلمانی به حضور احتمالی ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم باز می گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала