Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش خاص آقای خاص به انتقادات اخیر: من یکی از بهترین سرمربیان دنیا هستم!

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
سرمربی پرتگالی تاتنهام در پیوند به انتقادات اخیر واکنش نشان داد و خودش را یکی از مهم‌ترین سرمربیان دنیا خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام فصل را بسیار خوب آغاز کرد و در آغاز حتا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر معرفی می‌شد، اما در ادامه به دلیل نداشتن ثبات، نتوانست به روند خوبش ادامه دهد و حالا با 48 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
آقای خاص روی لبۀ تیغ؛ گزینۀ جانشینی «مورینیو» در تاتنهام مشخص شد

با این حال آنها در حال حاضر فینال جام اتحادیه انگلیس را پیش روی خود می‌بیند و از طرف دیگر امیدوار هستند که در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

شاگردان آقای خاص همچنین هفته گذشته نیز با نتیجه 3-0 مغلوب دیناموزاگرب شدند و از رقابت‌های لیگ اروپا کنار رفتند. با این وجود، اسپرز در فینال کارابائو کاپ حضور و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

مورینیو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در واکنش به انتقادات اخیری که در مورد گفته شد، اظهار داشت:«فکر نمی‌کنم کسی بخواهد در مورد علوم با افراد ناسا بحث کند. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند با یکی از مهم ترین سرمربیان بازی درباره فوتبال بحث کنند. این زیبایی فوتبال است. به این جور مسائل عادت کرده‌ام. به هیج عنوان نمی‌توان با این انتقادات روی نحوه کار من تاثیر گذاشت

مورینیو یکی از پرافتخار ترین سرمربیان تاریخ فوتبال است. او به همراه چلسی موفق به فتح 3 قهرمانی لیگ برتر و 2 اف ای کاپ شد. با اینتر توانست 3گانه کند و با رئال مادرید یک قهرمانی لالیگا به دست آورد.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала