Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: به دنبال دومین جام جهانی استم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به خاطر گل‌نزدن‌هایش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است اما او حالا به دنبال دومین قهرمانی در جام جهانی‌ست.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن فاش کرد که او در مراحل ابتدای کارش در پاریس به دلیل "گل نزدن کافی و درخشش" مورد انتقاد قرار گرفته بود. این بازیکن 22 ساله با 20 گل در 25 بازی در این فصل اکنون در جدول گلزنان لیگ 1 پیشتاز است و 10 گل هم در سایر مسابقات به ثمر رسانده است.

امباپه از زمان پیوستن در آگست 2017 از موناکو، جایی که برای اولین بار در 16 سالگی نام و نشان کسب کرد 120 گل در 160 بازی برای PSG به ثمر رسانده، او که پیش از انتقال به موناکو، کارش را با تیم جوانان آ اس بوندی آغاز نمود، اعتراف کرد که همیشه مقابل دروازه فعال نبود.

وی به سایت یوفا گفت: "برای مدت طولانی، در تیم‌های جوانان به دلیل گل نزدن کافی و درخشش از من انتقاد می‌شد. در فوتبال امروز شما باید گل بزنید و برای کسب امتیاز باید تمرین کنید و سخت در تمرین کار کنید."


امباپه از مشاوره استفاده کرده و اکنون یکی از محبوب‌ترین ستاره‌ها در فوتبال جهان است که به طور مرتب با ایشگاه‌ها بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و رئال مادرید او را ارتباط می‌دهند.

وی گفت: "وقتی سخت گیر هستید، هیچ کس دیگری نمی‌تواند شما را بلند کند. شما باید از نظر ذهنی قوی باشید و همه کارها را انجام دهید تا درک کنید که می‌توانید از کوه بالا بروید. وقتی از زمین بیرون می‌روم، به خودم می گویم که باید بهترین تلاش خود را بکنم تا بهترین باشم. فردی جاه طلب هستم - این اصطلاح ترسناکی است اما بیشتر به نظرم این است که نمی‌خواهم محدودیت‌هایی را تعیین کنم. سعی می‌کنم تا آنجا که ممکن است محدودیت‌ها را فشار دهم و می‌خواهم ببینم که به کجا می‌تواند مرا هدایت کند."

امباپه در حال حاضر در حال انجام بازی با فرانسه است و 77 دقیقه در جریان تساوی 1-1 چهارشنبه شب مقابل اوکراین در مقدماتی تیم مقدماتی جام جهانی بازی کرد.

با وجود آن تساوی ناامیدکننده در گروه D ، ستاره خروس‌ها می‌گوید که دوباره به فینال برسند.

و امباپه که 16 گل در 40 بازی ملی بزرگسالان دارد، در 24 سالگی این فرصت را پیدا می‌کند تا جام جهانی دیگری را تجربه نماید. وی گفت: "ما می‌خواهیم عنوان دومی را بدست آوریم. جام جهانی یک اوج تلاش است، هدفی که ما مدت طولانی برای آن کار می‌کنیم. من در 19 سالگی شانس پیروزی در آن را داشتم و این چیزی است که به من کمک می‌کند تا در حرفه خود پیشرفت کنم. مسابقات دیگری وجود خواهد داشت اما آرزو من این است که یک جام جهانی دوم را بدست آورم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала