Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه میخواهد از زیر شهرت و سایه نیمار خارج شود

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
در حالی که پی اس جی میخواهد قرارداد نیمار را تمدید کند، اما این تمدید باعث ماندن امباپه میشود یا رفتن او؟

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دو ستاره بزرگ باشگاه فرانسوی در تابستان 2022 به پایان میرسد و تا کنون هیچ خبری از تمدید قرارداد با نیمار و امباپه نیست، اما طبق آخرین گزارش ها از فرانسه، نیمار با تمدید قرارداد چهار ساله با پاریسی ها موافقت کرده که او را تا سال 2016 به این تیم متعهد میکند.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مدیران پی اس جی یکی از ستاره های بی دلیل فوتبال را در پاریس نگه میدارند، زیرا بسیاری فکر می کردند ماندن نیمار در پایتخت فرانسه زودگذر و مقطعی است.

نیمار اکنون 29 ساله است و امباپه نیز با 22 سال سن یکی از آینده دار ترین بازیکن دنیای فوتبال به حساب می آید.

طبق گزارش مارکا، آیا تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی، انگیزه های امباپه را هم برای ماندن در پاریس بیشتر میکند؟

امباپه بارها در این فصل و حتی فصل گذشت نشان داد بدون نیمار هم میتواند در تیم تاثیر گذار باشد و تیمش را به برتری برساند، اما بسیاری معتقدند او در پاریس زیر سایه شهرت و قیمت میلیونی نیمار قرار دارد.

در حال حاضر تیم های رئال مادرید و لیورپول مشتریان جدی این بازیکن فرانسوی هستند و در صورتی که امباپه راهی یکی از این دو تیم شود، میتواند شماره یک خط حمله باشد و خودش را در متن قرار دهد.

طبق گزارش مارکا، مشکل امباپه نیست، او میخواهد خود از زیر سایه نیمار بیرون کند و بازی در لیگ های قوی تر از فرانسه را نیز تجربه کند.

با تمام این ها گفته می شود که این زوج فوق العاده، رابطه بسیار خوبی با هم دارند و اگر نیمار تمدید قرارداد با پی اس جی را بپذیرد، شاید بتواند امباپه را هم برای ماندن راضی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала