Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب رئال در مورد رونالدو؛ کریس به مشکل خورد

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو می‌تواند تابستان امسال از یوونتوس خارج شود، اما گزارش‌ها می‌رساند که رئال به دنبال جذب او نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی در شرایط دشواری قرار گرفته و گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید تصمیم به عدم جذب وی دارد.

رونالدو یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان، بیش از یک سال فُرصت دارد تا قرارداد فعلی خود را در یووه اجرا کند. اما بعد از این‌که بانوی پیردر یک شب تحقیرآمیز مقابل پورتو از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت، اخبار زیادی مبنی بر اینکه تورینی‌ها به وی اجازه خروج می‌دهند، نشر شد.

اما گزارش شده که آندره پیرلو که هم اکنون در موقعیت دشواری قرار دارد و شغل خود را در معرض خطر می‌بیند، قرار است تابستان امسال تیم‌اش را بازسازی کند و رونالدو در ابتدا به عنوان یکی از بازیکنانی که نمی‌خواهد جدا شود ذکر شده است که با مدیر عامل یوونتوس فابیو پاراتیچی تایید کرد که تمدید قرارداد در دستور کار نیست.

بازگشت به رئال مادرید با شایعات گسترده‌ای روبرو شده، گزارش‌ها حاکی از آن است که غول اسپانیایی می‌خواهد خط حمله خود را با رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل بازسازی کند.

با این حال ماركا مدعی شده كه مادرید قصد دارد به جذب بازیکنان جوان‌تر و تلاش برای توسعه آنها بپردازد. در نتیجه آنها ظاهراً به دنبال جذب دوباره رونالدو نیستند. این امر سوپراستار پرتگالی را در موقعیت دشواری قرار می‌دهد زیرا تعداد کمی از باشگاه‌ها قادر به پرداخت 540.000 پوند در هفته دستمزد برای او هستند.

بعید به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب او باشد، در عوض برای حفظ نیمار و کیلیان امباپه برای امضای قراردادهای شان برای طولانی مدت تلاش می‌کند.

منچستر یونایتد نیز با سختی مالی پیش از تابستان و اهداف مهم دیگر بعید به نظر می‌رسد که حرکتی انجام دهد. به نظر می‌رسد که رونالدو در یووه خواهد ماند و با نائب رئیس باشگاه پاول ندوود قاطعانه که می‌خواهد ستاره پرتگالی ثابت بماند، موافقت دارد. ندود گفت: "برای من، کریستیانو قابل فروش نیست. او تا 30 جون 2022 قرارداد دارد و می‌ماند. خوب ببینید بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала