Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در آستانه جدایی رایگان از یووه

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
گفته می‌شود پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس در تابستان امسال از قرارداد خارج می‌شود و می‌تواند به گونه رایگان از تورینی‌ها جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پائولو دیبالا برای نقل و انتقالات در تابستان امسال توسط یوونتوس وارد بازار خواهد شد زیرا او در آن زمان از قرارداد خارج می‌شود.

ملی پوش آرجانتینی از زمان نقل مکان به بانوی پیر از پالرمو در سال 2015 به یکی از استعدادهای برتر سری A شگوفا شده است.

چندین سال است که گمانه زنی‌ها در مورد آینده وی منتشر شده، به طوری که گفته می‌شود تعداد زیادی از بزرگان اروپایی مشتاقند او را از تورین دور کنند.

باشگاه‌های لیگ برتری چون منچستر یونایتد، چلسی و تاتنهام به شدت با انتقال دیبالا در ارتباط بوده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد او می‌تواند برای دور شدن از قهرمان سری آ تصمیم بگیرد.

کوریره دلو اسپورت گزارش داده که دیبالا در تابستان امسال توسط یوونتوس در لیست نقل و انتقالات قرار خواهد گرفت زیرا آنها به طور فعال به دنبال خریدار برای بازیکن 27 ساله شان هستند، هرچند آنها همچنین به فکر معامله مبادله هستند.

این گزارش به اظهارات پاول ندود معاون رئیس یووه بستگی دارد و در حالی‌که تیم آندره پیرلو را قبول می‌کند در غیاب دیبالا در این فصل رنج برده است – ( زیرا ستاره آرجانتینی در جنوری از ناحیه زانو آسیب دیده است) - وی همچنین اضافه می‌کند که مُهاجم فقط یک سال فُرصت دارد زیرا از قرارداد او زمان باقی مانده و باشگاه گزینه‌های آنها را بررسی خواهد کرد.

وی گفت: "دلمان برای پائولو تنگ شده بود، او می‌توانست انواع تهاجمی و گل‌های ما را تضمین کند. او یک سال دیگر قرارداد دارد و من چیز دیگری ندارم که به گفته پاراتیچی و رئیس آنیلی اضافه کنم. اما واضح است که در یوونتوس ما هر فُرصت بازار را ارزیابی می‌کنیم."

در ادامه این گزارش ادعا می‌شود که یووه پیش از این تعدادی معامله بالقوه مبادله‌ای را که می‌تواند به آن علاقه مند باشد، ذکر کرده است که با نام‌های آنتوان گریزمان بارسلونا و مائور ایکاردی بازیکن پاری‌سن‌ژرمن پیوند دارد.

در حالی که مصدومیت فوق الذکر دیبالا را از اواخر سال به کنار زده است اما جای او در ترکیب اول یوونتوس حتی از نظر آمادگی کامل نیز دور از دسترس نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала