Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری فینال لیگ قهرمانان با حضور هواداران

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
احتمال زیاد می‌رود که دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل با حضور 9 هزار تماشاگر برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال اروپا قصد دارد حداقل 9 هزار هوادار برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری به ورزشگاه وارد شوند.

قرار بود استادیوم المپیک آتاتورک استانبول میزبان فینال 2019/20 باشد اما به دلیل  همه گیری، این رقابت در یک جای خالی در استادیوم "دا لوز" در لیسبون به پایان رسید.

استادیوم المپیک آتاتورک اکنون میزبان رویداد نمایشی این فصل خواهد بود، اگرچه مسابقات جهانی 2020/21 همچنان با اختلال گسترده روبرو شده است.

تعدادی از مسابقات به دلیل محدودیت‌های سفر مجبور به انجام در مکان‌های خنثی می‌شود، دیلی میل گزارش داده که یوفا در مورد احتمال نهایی شدن حضور هواداران در فینال البته با ظرفیت کم‌تر به طور فزاینده ای خوش بین است.

گفته شده که حداقل تعداد 9 هزار تماشاگر باید بتوانند در آن حضور داشته باشند که تخصیص تکت بین دو نامزد نهایی تقسیم شده است.

یوفا همچنان قصد دارد تکت‌های هوشمند غیرقابل انتقال برای طرفداران از طریق تلفن‌های همراه را به خاطر گسترش کوید 19 صادر نماید.

ظرفیت وزرشگاه آتاتورک 75.415 نفر است و یوفا امیدوار است که این حضور به 30 یا 50 درصد برسد. با این حال، تصمیمات نهایی در مورد ظرفیت و این‌که آیا هواداران بیرون مرزی اجازه سفر به این بازی را دارند، در نهایت به دولت ترکیه بستگی دارد.

پیش از این گفته شده بود که یوفا از احتمال استقبال از بازگشت هواداران برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که روز شنبه 29 می برگزار می‌شود، اطمینان دارد.

اگرچه بعید است که هواداران مجاز به حضور در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی باشند، در حالی‌که سفر اروپایی برای بازگشت تدریجی در اواسط ماه می دشوار است اما این امر می‌تواند تعداد محدودی از تماشاگران را برای رسیدن به استانبول فراهم کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала