Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو مارسلوی جدید را زیر بال خود می گیرد

© AFP 2023 / Isabella BonottoНападающий ФК "Ювентуса" Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумму в конце матча
Нападающий ФК Ювентуса Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК Милан Джанлуиджи Доннарумму в конце матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
حضور نونو مندس بازیکن 18 ساله در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتگال نگاه های زیادی را به سمت او جلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا این بازیکن توسط فرناندو سانتوس سرمربی قهرمان اروپا به تیم ملی برای رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره سبز دعوت شده است.

از نونو مندس بعنوان درخشان ترین استعداد نسل 18 ساله ها در فوتبال پرتگال یاد می شود.

این بازیکن جوان که پس از درخشش در سمت چپ خط دفاعی تیم اسپورتینگ لیسبون  در لیگ پرتگال به تیم ملی فراخوانده شد، سه روز پیش اولین بازی ملی اش را به صورت ثابت و 90 دقیقه مقابل برابر آذربایجان در کنار کریستیانو رونالدو انجام داد.

تصاویر منتشر شده قبل از بازی نشان میدهد که رونالدو این بازیکن را حمایت میکند و با دادن انگیزه و روحیه به او کمک میکند تا در درخشش خوبی در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

درخشش مندس باعث شده تیم های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد و منچسترسیتی به دنبال او باشند و گزارش هایی مبنی بر تماس پپ گواردیولا با اسپورتینگ در مورد این بازیکن اخیرا در رسانه های پرتغالی مطرح شده است.

مندس تا سال 2025 با اسپورتینگ قرارداد دارد و گزارش ها در پرتغال حاکی از آن است که مبلغ فسخ قرارداد او 70 میلیون یورو است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала