درگیری های بهسود محور دیدار سرور دانش با سرپرست وزارت دفاع 

© Media office of The Second Vice President of Islamic Republic of Afghanistanدرگیری های بهسود محور دیدار سرور دانش با سرپرست وزارت دفاع 
درگیری های بهسود محور دیدار سرور دانش با سرپرست وزارت دفاع  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
دفتر رسانه ای معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان از دیدار معاوم دوم رئیس جمهور با سرپرست وزارت دفاع این کشور خبر داد. 
علیپور برادرکشی نکرد/ به جای نابودی علیپور زمینه های ظهور او را از بین ببرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
علیپور برادرکشی نکرد/ به جای نابودی علیپور زمینه های ظهور او را از بین ببرید

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه 7 حمل 1400 نوشت: یاسین ضیا سرپرست وزارت دفاع ملی و لوی‌درستیز قوای مسلح پیش از ظهر امروز با استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار کرد. در این دیدار ضیا ضمن ارائه گزارش از نحوۀ اجراآت خود در وزارت دفاع و نیز وضعیت عمومی امنیتی کشور، در رابطه به قضایای اخیر و و ضعیت موجود در هردو ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک نیز گزارش داد.
در این ادامه این خبرنامه آمده است، که دراین دیدار که عبادالله عباد معاون شورای امنیت ملی نیز حضور داشت، استاد دانش معاون رئیس جمهور سمت سرپرستی وزارت دفاع را به آقای ضیا تبریک گفت. دانش در رابطه به قضیه بهسود، به فعال شدن ادارات محلی در هردو ولسوالی حصه اول و دوم بهسود و تأمین امنیت مردم از سوی نیروهای امنیتی جدا تأکید کرد. همچنین معاون رئیس جمهور خطاب به سرپرست وزارت دفاع تأکید ورزید که امنیت مسیراه شاهراه میدان-بامیان به خصوص در منطقه جلریز ولایت میدان از سوی نیروهای امنیتی تأمین گردد.
در این خبرنامه افزوده شده است، که سرپرست وزارت دفاع در رابطه به هدایات معاون رئیس جمهور اطمینان داد که تلاش می‌کند مطالبات مردم در زمینه تأمین امنیت و نیز زمینه فعال شدن ادارات محلی در ولسوالی های بهسود به زودی محقق شود.ضیا همچنین گفته است، که به صورت مداوم با نیروهای امنیتی که در ولسوالی های بهسود حضور دارند، در تماس است و باشندگان آن مناطق مطئمن باشند که این نیروها اجازه ندارند به گونه خود سرانه منازل مسکونی مردم را تلاشی کنند.

یادآوری می کنیم، که بیش از دوماه است، که تنش میان دولت و نیروهای مردمی در بهسود آغاز گردیده و پس از فرو افتادن چرخبال نیروهای دولتی در این ولسوالی به اوجش رسید و دولت برای یک عملیات بر ضد نیروهای مردمی بیش از 100 تانک زرهی را به این منطقه فرستاده است. 

در همین حال، مردم محل از تلاشی خانه ها در شب از سوی نیروهای دولتی خبر داده اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала