Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استعداد ناب برازیلی در رادار بارسا + عکس

© REUTERS / Ricardo MoraesJogador do Flamengo comemora gol em estádio do Maracanã vazio, no primeiro jogo do Campeonato Carioca desde o início da pandemia, 18 de junho de 2020
Jogador do Flamengo comemora gol em estádio do Maracanã vazio, no primeiro jogo do Campeonato Carioca desde o início da pandemia, 18 de junho de 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
نیتن برناردو دا سوزا، مدافع برازیلی فلامینگو که به صورت قرضی در ردبول براگانتینو بازی می‌کند، شدیداً مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و این باشگاه خواهان جذب او است.

به گزارش اسپوتنیک، نیتن برناردو دو سوزا، معروف به ناتان، بازیکن 20 ساله و برازیلی است که به عنوان مدافع در تیم ردبول براگانتینو، به صورت قرضی از فلامنگو بازی می‌کند و درخشش بسیار خوبی در این فصل داشته است.

این مدافع که توانایی خوبی در حفظ توپ و بازی با هر دو پا دارد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی در آمریکایی جنوبی و اروپا قرار گرفته و احتمال می‌رود تابستان آینده از فلامینگو جدا شود.

باشگاه بارسلونا یکی از مشتران نیتن است و می‌خواهد در تابستان آینده برای جذب این ستاره آینده‌دار اقدام کند.

بارسلونا که به فکر فروش سرجیو روبرتو است،  با جذب نیتن که توانایی بازی در سمت راست و مدافع مرکزی را دارد، می‌خواهد او را نیمکت‌نشین دست بسازد و در دراز مدت او را جانشین پیکه بسازد.

گفته می‌شود که فلامینگو تصمیم به فروش این بازیکن ندارد و به باشگاه‌هایی که خواهان او اند، اعلام کرده که مبلغ فسخ او که 60 میلیون یورو می‌باشد را باید بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала