Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در اندیشۀ جذب کاپیتان والنسیا

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تصمیم دارد در تابستان برای جذب خوزه گایا از والنسیا اقدام کند و این مدافع را جانشین جونیور سازد که در فهرست فروش بلوگرانا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا، خوان برنات مدافع اسپانیایی باشگاه پاریسن‌جرمن را که در پایان فصل قراردادش با تیم پاریسی اعتبار داشت، برای دفاع سمت چپ در فصل جدید در نظر گرفته بود، اما این بازیکن با پی‌اس‌جی به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد.

Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
تمجید بی‌پیشنۀ مدافع سابق بارسا از کاپیتان رئال

حالا بارسلونا به دلیل این که جونیور نتوانسته درخشش خوبی در سمت چپ داشته باشد، به دنبال گزینه دیگری است و فیرپو را در فهرست فروش خود قرار داده است.

به گزارش دیاریو آ.اس، باشگاه بارسلونا برای پست دفاع چپ در فصل جدید خوزه گایا مدافع اسپانیایی والنسیا را در نظر دارد و می‌خواهد این بازیکن را جذب کند.

گایا که ملی پوش است، 25 سال سن دارد و قراردادش با تیم والنسیا تا سال 2023 اعتبار دارد. ارزش این دفاع چپ اسپانیایی هم اکنون 35 میلیون یورو است. او در 24 بازی این فصل 5 پاس گل به ثبت رسانده است.

بارسا برای جذب این مدافع کار دشواری دارد زیرا او در حال حاضر کاپیتان اول این تیم است و تعصب زیادی به این باشگاه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала