توضیحات پوتین درباره واکسینه نشدن اش در برابر دوربین ها 

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر توضیحات پوتین درباره واکسینه نشدن اش در برابر دوربین ها 
توضیحات پوتین درباره واکسینه نشدن اش در برابر دوربین ها  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه، از واکسیناسیون در حالت باز برای رسانه ها خودداری کرد.

پوتین واکسین زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
پوتین واکسین زد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: همانطور که رهبران کشورهای دیگر واکسیناسیون علیه کرونا را در مقابل دوربین ها انجام دادند، من نخواستم مثل «شادی» از همان شیوه واکسیناسیون آنها تقلید کنم.

پوتین در مصاحبه ای در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" که از کانال تلویزیونی "روسیه-۱" پخش می شود، گفت: آیا ما واقعاً باید با شما مثل شادی تقلید کار باشیم؟ یا کاری، باید [مانند] کسی در جایی انجام دهیم؟ خوب، احتمالاً نه، زیرا اگر در این سطح کسی بخواهد چیزی را جعل کند یا تقلب کند، انجام آن کار دشواری نیست. شما می توانید این تزریق را نشان دهید، اما در واقع نمک تزریق کنید، هر چه باشد کفیر مقداری آب مالته ... شوخی می کنم، البته فقط ویتامین ها. خوب، از نظر من این کار جدی نیست.

رئیس جمهور افزود: درجه حرارت من پیش از واکسیناسیون اندازه گیری شده است. به نظر من همه چنین می كنند.

در همان زمان، رئیس جمهور به اهمیت واکسیناسیون برای شهروندان اشاره کرد: اگر آنها می خواهند احساس اطمینان کنند که بیمار نمی شوند و عواقب جدی پس از بیماری نخواهند داشت واکسیناسیون را انجام دهند.

رهبر روسیه در مورد سه واکسین علیه ویروس کرونا گفت: "آنها موثر، قابل اعتماد و ایمن هستند. امیدوارم که همه این خصوصیات باقی بماند. بالاخره بیش از ۶ میلیون نفر قبلاً واکسینه شده اند که رقم بسیار مناسبی است. از این تعداد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افرادی هستند که قبلاً یک واکسین مضاعف دریافت کرده اند، اولین و دومین دوز تزریق انجام شد، احتمالاً با این واکسیناسیون همه چیز ممکن است، اما تاکنون خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته است، هیچ عارضه جانبی جدی از واکسین روسی شناسایی نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала