Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ستاره آژاکس از رهبری مسی

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
لیساندرو مارتینز، بازیکن آژاکس و هموطن لیونل مسی، از کاپیتانی این بازیکن تمجید کرد و مدعی شد که او به خوبی بارسا و تیم ملی را رهبری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در حال حاضر کاپیتان اول بارسلونا و تیم ملی آرجانتین است و بازوبند را بر بازویش می‌بنند.

Лионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока Барселоны Карлеса Пухоля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
پویول: مسی در بهترین مکانی است که می‌تواند باشد

رهبری این بازیکن اما به دلیل آرامش و عدم جنگندگی همواره مورد انتقاد بوده و بسیاری او را کاپیتان درستی برای بلوگرانا و آلبی سلسته نمی‌دانند.

با این حال، لیساندرو مارتینز ستاره تیم آژاکس و هموطن مسی که به تازگی به تیم ملی دعوت شده است، احساس می‌کند که ستاره بلوگرانا یک «رهبر متولد» شده است و این قدرت را دارد.

مارتینز درباره مسی به EFE گفت:" او یک رهبر متولد شده و امیدوار است که برای سالهای بیشترهمچون رهبر بماند. ما نمی‌توانیم مسی را در تیم ملی برای صد سال نگه داریم، اما سال‌هایی که او می‌تواند در تیم ملی باشد، سعی خواهیم کرد از آن نهایت لذت را ببریم. بسیار خوب است که مشاهده کنیم چگونه او بازی می‌کند، چگونه چیزها را متفاوت می بیند و چگونه حریف را پیش بینی می‌کند. او باورنکردنی است".

این در حالی‌ست که قبل از این مسی بخاطر همین انتقادها از تیم ملی خداحافظی کرد اما به دلیل درخواست‌های مکرر فدراسیون فوتبال این کشور به تیم ملی بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала