Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین برای کسب جام باید تاتنهام را ترک کند

© AFP 2023 / Ian KINGTON / IKIMAGESهاري كين
هاري كين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
جرمن کالین دفو مهاجم سابق باشگاه تاتنهام، به هری کین توصیه کرده که برای کسب جام باید این تیم را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین در این فصل به همراه محمد صلاح ستاره لیورپولی‌ها با 17 گل در رتبه اول جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به نظر می‌رسد مدیران تیم فوتبال تاتنهام کار سختی برای نگه داشتن ستاره اول تیم خود در تابستان امسال دارند.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
هری کین در رادار کهکشانی ها

کین که گفته در پایان فصل و حتی پس از پایان یورو در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار دارد و بسیار از کارشناسان معتقد اند که این بازیکن برای رسیدن به جام قهرمانی باید این تیم را ترک کند.

یکی از کسانی این توصیه را به هری کین نموده است، جرمن کالین دفو مهاجم سابق باشگاه تاتنهام و این بازیکن گفته است که هموطنش در تیم فعلی به جایی نخواهد رسید.

دفو در این مورد گفت:" اگر چند سال پیش این پرسش را از من می پرسیدید، می‌گفتم که هری کین باید در تاتنهام بماند، اما حالا اگر او می‌خواهد که جام قهرمانی ببرد، پس باید از این تیم برود. فکر نمی‌کنم این کار برای او آسان باشد زیرا او کارهای کرده که اسطوره‌ها انجام می‌دهند و جدایی برایش دشوار خواهد بود".

این در حالی‌ست که از باشگاه‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید به عنوان جدی‌ترین مشتری‌های هری کین در فصل آینده نام برده می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала