Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا بیاید، دو ستاره برازیلی رئال جدا می‌شوند

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
در صورت پیوستن داوید آلابا به رئال مادرید، جدایی مارسلو و ادر میلیتائو از این تیم قطعی است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ تا پایان فصل با این تیم اعتبار دارد و این بازیکن از قبل اعلام کرده که در پایان فصل این تیم آلمانی را ترک خواهد کرد.

David Alaba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
پاسخ منفی آلابا به چلسی و پی‌اس‌جی؛ مقصد نهایی مدافع بایرن اسپانیا است

باشگاه‌های زیادی به شمول رئال مادرید به این بازیکن 28 ساله علاقه‌مند اند و شانس کهکشانی‌ها برای جذب این مدافع چند کاره بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.

در صورتی که رئال مادرید این بازیکن را به خدمت بگیرد، مجبور است تا مجوز خروج یک یا چند مدافع‌اش را صادر کند.

با این حال جدایی مارسلو و ادر میلیتائو دو مدافع کهکشانی‌ها بیشتر از سایر بازیکنان است زیرا آلابا توانایی پُر کردن جایی خالی هر دو بازیکن را دارد.

از سویی هم شرایط اقتصادی باشگاه رئال مادرید طوری است که مجبور به کاهش هزینه‌های خودش است و یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها، رهایی از شر دستمزد بازیکنانی است که کارایی چندانی در این تیم ندارد.

به این ترتیب شمارش معکوس برای جدایی مارسلو پس از 14 سال و جدایی میلیتائو پس از 2 سال آغاز شده و ممکن است هر دو بازیکن از جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل جدا شوند.

این در حالی‌ست که جدایی سرجیو راموس کاپیتان این تیم نیز متصور است زیرا او قرارداد خودش را تا این دم تمدید نکرده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала