Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه یا هالند؟ کریم بنزما پاسخ می‌دهد

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی و کهنه‌کار رئال مادرید نظر خود در مورد خرید جدید کهکشانی‌ها را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اهداف بزرگ رئال  مادرید کیلیان امباپه، ستاره 22 ساله پی‌اس‌جی و ارلینگ هالند، ستاره 20 ساله دورتموند، هستند؛ پدیده‌هایی که قرار است در آینده جای مسی و رونالدو را در جهان فوتبال بگیرند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
ورزش
خانه تکانی در رئال؛ 6 بازیکن بخاطر امباپه و هالند در لیست فروش هستند

نشریه اسپانیایی «مارکا» خبر داد که کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و سابقه‌دار رئال مادرید از میان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، هموطن خود یعنی ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی را ترجیح می‌دهد.

بنزما با توجه به سبک بازی ام باپه و هالند ترجیح می دهد هموطنش به مادرید بیاید چون می تواند هماهنگی بیشتری با او داشته باشد. سه سال پس از جدایی کریستیانو رونالدو، از رئال مادرید، کریم بنزما موفق شد تا اندازۀ جای خالی فوق ستاره پرتگالی را پرکند و زیدان همچنان او را مهاجم اول تیم می داند.

ستاره جوان و آینده‌دار بورسیا دورتموند و مهاجم فرنسوی پاری‌سن‌جرمن توجه فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است. پرز می‌خواهد یکی از این دو ستاره را به عنوان بمب تابستانی به برنابئو بیاورد.

رئال مادرید در تابستان سال 2019 سرمایه گذاری بزرگی روی بازیکنان تازه وارد خود کرد؛ مندی، هازارد، یوویچ، میلیتائو و رودریگو با مبلغی نزدیک به 300 میلیون یورو به این تیم پیوستند، اما همگی عملکردی سوال برانگیز داشتند و در حد و اندازه مورد انتظار ظاهر نشدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала