Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امید به آقای گلی لالیگا؛ تلاش بنزما برای از بین بردن فاصله با مسی

© REUTERS / ALBERT GEAНападающий "Барселоны" Лионель Месси и форвард "Реал"а Карим Бензема во время матча
Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
کریم بنزما در تلاش است تا بتواند فاصله‌اش با لیونل مسی را در جدول برترین گلزنان لالیگا از بین ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت گلزنی در لالیگا سانتاندر اسپانیا میان لیونل مسی، لوئیز سوارز و کریم بنزما در جریان است و مسی با 23 گل در صدر ایستاده و سوارز و بنزما با 19 و 17 گل در تعقیب او هستند.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
امباپه یا هالند؟ کریم بنزما پاسخ می‌دهد

نشریه اسپانیایی «آ.اس» اعلام کرد برای کسب جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) بنزما و سوارز چالش سختی در مقابل و تنها 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. بنزما در 6 هفته اخیر برای رئال مادرید گلزنی کرده و امید زیادی دارد تا پس از عبور از سوارز به مسی برسد.

او در حال حاضر چهارمین گلزن برتر رئال مادرید در لالیگا محسوب می‌شود اما برای آنکه فاصله‌اش را با مسی در جدول برترین گلزنان این فصل جبران باید عملکرد خوبش را حفظ کند و حتی بتواند بیشتر از قبل گل بزند.

شنبه هفته آینده بنزما یک چالش جدید پیش رو دارد که آن گلزنی مقابل ایبار است. او می تواند به رکورد گلزنی در شش بازی پیاپی لالیگا دست یابد. بارها در پنج بازی پیاپی موفق به این کار شده است اما تنها یک بار در شش دیدار متوالی این کار را انجام داد.

این اتفاق در فصل 16-2015 رخ داد که برابر تیم های والنسیا، دپورتیوو لاکرونیا (دو گل)، اسپورتینگ خیخون (دو گل)، رئال بتیس، اسپانیول و گرانادا گلزنی کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала