Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سرمربی تیم ملی پرتگال از فوق ستاره تیمش

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و سانتوس
رونالدو و سانتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتگال، در برابر انتقاد‌ها از کریستیانو رونالدو اعلام حمایت کرد و مدعی شد که او کاپیتان تیمش باقی خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک،  کریستیانو رونالدو در جریان تساوی تیم ملی پرتگال برابر صربستان، پیش از اتمام دیدار با حالتی خشمگین زمین بازی را ترک کرد و پس از عدم پذیرش گل پیروزی بخش وی، بازوبند کاپیتانی خود را به زمین کوبید.

Portugal players applaud their fans after their first World Cup game against Spain on Friday, June 15 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عذر خواهی داور دیدار پرتگال – صربستان از رونالدو و یارانش

این حرکت فوق ستاره پرتگالی سبب انتقادهای زیادی شد و برخی‌ها معتقد بودند که باید فرناندو سانتوس بازوبند را به دلیل بی‌احترامی از این بازیکن بگیرد.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتگال اما در برابر این انتقاد‌ها از کریستیانو رونالدو اعلام حمایت کرد و مدعی شد که او کاپیتان تیمش باقی خواهد ماند.

او ضمن این که حرکت رونالدو را نادرست عنوان کرد، گفت:" او بازوبند را حفظ خواهد کرد. او سبب رنجش هیچ‌کسی نشده و مربی و هم‎‌تیمی‌هایش بابت این کار او ناراحت نشده اند. آنچه اتفاق افتاد لحظه ناامیدی بزرگی بود که می توانست برای من هم اتفاق بیفتد. سرخوردگی کسی که همیشه می خواهد برنده شود، که همه چیز را برای تیم ملی می دهد. برای او این اتفاق تلخ رخ داد و ممکن است شخص دیگری نیز چنین کاری کند".

این در حالی‌ست که رونالدو پس از بازی بستن بازوبند کاپیتانی را بر بازویش افتخار بزرگی عنوان کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала