واکنش انگلیس به آزمایش «راکت های کشنده پوتین» در قطب شمال

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش انگلیس به آزمایش «راکت های کشنده پوتین» در قطب شمال
واکنش انگلیس به آزمایش «راکت های کشنده پوتین» در قطب شمال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه راکت های جدید «کشنده» ابر صوت زیرکن را با موفقیت آزمایش کرد. 
آغاز آزمایش دولتی راکت ابرصوت «زیرکن» روسی در سال آینده  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2020
آغاز آزمایش دولتی راکت ابرصوت «زیرکن» روسی در سال آینده 

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه راکت های جدید «کشنده» ابرصوت زیرکن خود را آزمایش کرد، که توانایی دستیابی به اهداف در ایالات متحده در عرض چند دقیقه را دارند، در همین زمینه تابولید انگلیسی Daily Express به آزمایش های قطب شمال واکنش نشان داد.

روزنامه می نویسد، در مجموع ناوچه «دریاسالار گورشکوف» چهار پرتاب «زیرکن» انجام داد و هر راکت با موفقیت به هدف برخورد کرد.

همانطور که دیلی اکسپرس متذکر می شود، چنین راکت هایی با سرعت بیش از 5 ماخ و قدرت مانور بالا که رهگیری آنها دشوار هستند، در صورت بروز، می توانند روند درگیریهای نظامی آینده را به میزان قابل توجهی تغییر دهند. در عین حال، در حالی که روسیه و همچنین چین در تولید راکت های نسل جدید از رقبای بالقوه غربی خود، به ویژه ایالات متحده، برتر هستند.

بر پایه داده های تازه، پرتاب راکت های زیرکن در قطب شمال در تاریخ 25 مارچ انجام شد. در همین حال، اشاره شده است، آزمایش های دولتی این راکت ها تقریباً در ماه می-جون آغاز می شود.

پیش از این گزارش شده بود که امسال قرار است، از راکت ابر صوت زیرکن در زیردریایی هسته ای K-560 Severodvinsk (زیردریایی هسته ای) پروژه 885 Ash استفاده شود.

در دسامبر سال 2020 ، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را با پرتاب راکت ابر صوت زیرکن از ناو دریاسالار گورشکوف پروژه 22350 در یوتیوب منتشر کرد. آزمایش مربوطه از دریای سفید در هدف در چیذا انجام شد زمین آموزش در منطقه آرخانگلسک. این موشک با سرعت 8 عدد ماخ توسعه یافت و به یک هدف ساحلی در فاصله 350 کیلومتری برخورد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала