Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد، رقیب سرسخت رئال در راه جذب جانشین راموس + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Russia - Saudi Arabia
توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد قصد ندارد بیخیال خرید پائو تورس شود و می‌خواهد این بازیکن را هرطور شده از اسپانیا به لیگ برتر بیاورد.

به گزارش اسپونتیک،  گفته می‌شود منچستر یونایتد به دنبال خرید پائو تورس به طوری جدی است. یونایتدی‌ها به حدی جدی هستند که فلورنتینو پرز رئیس رئال‌مادرید پس از هایجک شدن پائو تورس از دست آن‌ها بسیار عصبانی شده است.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
ماندن یا رفتن؛ تصمیم نهایی راموس تا چند روز دیگر

تورس که بیش از یک سال با رئال و شیاطین سرخ توسط مدیربرنامه‌اش در ارتباط بوده، در صورت ترک باشگاه ویارئال و رفتن به رئال، جایگزین دائمی سرخیو راموس خواهد شد.

با این حال با توجه به علاقه منچستریونایتد به تقویت گزینه‌های دفاعی، گزارش شده است که آن ها توافق کرده‌اند که با قرارداد 65 میلیون یورویی مدافع ویارئال را به خدمت بگیرند.

یونایتدی‌ها با این کار رئال را حسابی خشمگین خواهند کرد زیرا آن‌ها برای تورس نقشه داشتند. به نظر می‌رسد تورس برای انتقال به لیگ برتر مصمم است و منچستریونایتد در موقعیت مناسبی قرار دارد تا بازیکن موردنظر خود را به دست بیاورد.

در این بین رئال هم که کمتر از 100 روز مانده به پایان قرارداد راموس هنوز با او تمدید نکرده باید استرس جذب مدافع جایگزین را همچنان بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала