ترامپ با سایت جدید خود برگشت

© REUTERS / Octavio Jonesترامپ با سایت جدید خود برگشت
ترامپ با سایت جدید خود برگشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرده که جهت معاشرت و ارتباط با طرفداران خود، وب سایت اینترنتی ویژه خود را راه اندازی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رهبر پیشین آمریکا از را اندازی سایت جدید 45office.com  خبر داد و گفت که این سایت جهت ارتباط ترامپ و طرفدارانش راه اندازی شده است.

در صفحه اول وب‌سایت 45office.com تصاویر متعددی از ترامپ با افراد گوناگون از جمله همسرش ملانیا، نیروهای ارتش و رهبران جهان دیده می‌شود که در دوران ریاست‌جمهوری‌اش گرفته شده‌اند.

ترامپ دیگر به شبکه توییتر باز نمی‌گردد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
ترامپ دیگر به شبکه توییتر باز نمی‌گردد

در پیامی در صفحه اصلی وب‌سایت آمده است هدف این وب‌سایت حفظ میراث دوران ریاست‌جمهوری ترامپ و پیشبرد شعار «اول آمریکا» است

آنها اضافه کردند: «وب سایت رسمی چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده به افراد امکان می دهد مکاتبات، برنامه زمانبندی و پرس و جوهای مطبوعاتی را برای رئیس جمهور و خانم ترامپ ارسال کنند. رئیس جمهور و خانم ترامپ به طور مداوم با روحیه پایدار مردم آمریکا تقویت می شوند و آنها منتظرند تا در تماس باشند.»

این در حالی است که پیشتر جیسون میلر، یکی از سخنگوهای کمپین انتخاباتی آقای ترامپ در سال 2020، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی وعده داد که یک شبکه اجتماعی ایجاد می‌شود که با راه اندازی آن « قوانین بازی از نو تعریف خواهد شد».

به‌رغم شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، ترامپ همچنان در حزب جمهوری‌خواه نفوذ دارد و به‌طور تلویحی گفته است امکان دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 شرکت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала