Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره هالندی، پازل اصلی سیستم‌های کومان در بارسلونا

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا در این فصل نشان داده که رونالد کومان هر سیستمی را استفاده کند، او مهره اصلی ترکیب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی‌یونگ با روی کار آمدن رونالد کومان، به ستاره اصلی بارسلونا تبدیل شده و بیشترین دقایق را برای بلوگرانا بازی کرده است.

دی‌یونگ 41 بازی و 3610 دقیقه بازی کرده و بالاتر از لئو مسی که 3252 دقیقه بازی کرده و از دید بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن این فصل بارسلونا است، بیشتر بازی کرده.

کومان که در این فصل دو ترکیب 3-4-1-2 و 4-3-3 را در اکثر بازی‌ها استفاده کرده، شاه مهره‌اش دی‌یونگ بوده و نقش اصلی را در ترکیب بازی کرده.

این بازیکن در بازی‌ها به عنوان مدافع، هافبک دفاعی، هافبک هجومی و برخی‌ها بازی‌ها به عنوان مهاجم ظاهر شده و اگر در جریان بازی دقت شود، این بازیکن در تمام نقاط زمین حضور دارد و فشار اصلی تحمل می‌کند.

این بازیکن در این فصل رقابت‌ها 6 گُل به ثمر رسانده و در بازی‌های بسیار مهمی چون رایو والکانو در کوپا دل‌ری، گرانادا در لالیگا و در سوپرجام مقابل رئال سوسیداد فوق العاده بود.

این آمار نشان می‌دهد که ستاره هالندی بخش جدا ناپذیری از سیستم‌های کومان است و اگر او خوش ندرخشد، بارسا در میانۀ زمین مشکلات فراوانی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала