Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو برای مداوا دست به دامن داکتر تیم ملی برازیل شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
فیلیپ کوتینیو به دلیل مصدومیت خود در مینیسک خارجی زانوی چپ در زادگاهش برازیل به مداوا می‌پردازد و این موضوع را باشگاه بارسلونا در بیانیه رسمی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به سه ماه پیش، فیلیپه کوتینیو در دیدار برابر ایبار از ناحیه مینیسک خارجی زانوی پای چپ مصدوم شد و باشگاه بارسلونا مدت زمان دوری این بازیکن را سه ماه اعلام کرد.

این بازیکن که نیاز به جراحی داشت، مدت زمان ریکاوری‌اش اندکی طولانی‌تر شد و حتی راهی قطر نیز شد تا سریع از شر مصدومیت رهایی یابد.

کوتینیو که در مورد روند مداوای خودش تردید داشت، اخیراً به برازیل سفر کرد تا زیر نظر داکتران تیم ملی برازیل به مداوا بپردازد و این موضوع امروز باشگاه بارسلونا با انتشار اعلامیه رسمی تایید کرد.

گفته می‌شود که روند مداوای این بازیکن به خوبی پیش رفته و سران بارسا نیز از این موضوع راضی به نظر می‌رسند.

در صورتی که روند مداوای کوتینیو به خوبی پیش برود، این بازیکن قادر خواهد بود در چند بازی فصل برای کاتالان‌ها به میدان رود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала