Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل دوباره بارسا به ستاره اینتر؛ کاتالان‌ها پرونده لاوتارو را نبسته اند + عکس

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
بارسلونا مصمم است تابستان امسال یک مهاجم جذب کند و همین امر باعث شده تا نام لاوتارو مارتینز به عنوان گزینه احتمالی دوباره به این باشگاه پیوند بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تابستان گذشته شدیداً به دنبال لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان بود، اما موفق به پرداخت رقم فسخ قرارداد 111 میلیون یورویی او نشد و این بازیکن در این باشگاه ماند.

با توجه به شرایط بد اقتصادی باشگاه بارسلونا، لاوتارو در این اواخر از این باشگاه دور شده بود اما به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها هنوز پرونده این بازیکن را نبسته اند و شانس خود را برای جذب او بار دیگر امتحان خواهند کرد.

براساس گزارش RAC1، با آن که بارسلونا ارلینگ هالند را به عنوان گزینه جدی خود برای فصل بعد انتخاب کرد، اما نام لاوتارو نیز در فهرست این باشگاه دیده می‌شود و لاپورتا دوست دارد جای خالی سوارز را با این بازیکن آرجانتینی پُر کند.

در این گزارش همچنان آمده است که مدیران بارسا به فکر معاوضه دمبله با این بازیکن اند زیرا شرایط اقتصادی آن‌ ها طوری نیست که معامله را با پول نهایی سازند.

این در حالی‌ست که دمبله در این فصل نمایش خوبی داشته و توانسته به فُرم خوب خودش برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала