نایک از شرکت تولید کننده "کفش شیطانی" شکایت کرد + عکس

© PixabayNike Air Max
Nike Air Max - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
برند تجاری لباس ورزشی نایک از MSCHF شکایت کرده است که همراه با خواننده رپ Lil Nas X " کفش های شیطانی" را با قطره ای از خون انسان تولید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه  تلویزیونی NBC News  شرکت  تولیدکنندهٔ نامدار کفش و لباس ورزشی روز دوشنبه از شرکت MSCHF نیویورک شکایت کرد که مدلی از تولیدات نایکی را به نام «کفش شیطان» سفارشی کرده و به یاری تبلیغ لیل نز ایکس خوانندهٔ رپ جوان به فروش انحصاری گذاشته است.

نایک این شرکت را به نقض علامت تجاری متهم کرد.

مسئولان نایک مدعی شده‌اند که شرکت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» در استفاده از کرمچ های مدل « Air Max 97» نایک تخلف کرده و «بدون تأیید و مجوز این شرکت» دست به کاری زده‌اند که به نام تجاری و اعتبار آن آسیب زده است.

طبق اعلام وبسایت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» این کرمچ های قرمز و سیاه رنگ که با الهام از مفهوم شیطان طراحی شده‌اند، در کف خود جوهر سرخ و «یک قطره خون انسان» دارند.

برعلاوه برروی کفش، به نوشته Luke 10:18 انجیل در باره ظهور شیطان از آسمان نیز اشاره شده است.

شرکت فوق اعلام کرده بود تنها 666 عدد (یادآور عدد وحش آخرالزمان) از این کرمچ موجود است. سرانجام این کفش ها که هر جفت 1018 دالر قیمت داشتند، همه ظرف یک دقیقهٔ نخست فروش اینترنتی فروخته شد.

لیل نز ایکس، خوانندهٔ رپ جوان آمریکایی که پیشتر برندهٔ جایزهٔ گرمی نیز شد ، اسم اصلی او مونترو لامار هیل است و در 9 آپریل 1999 متولد شده است پیش ازاین به خاطر اجرای Old Town Road به شهرت رسید.

او این کفش‌ها را هفتهٔ گذشته روی توییتر خود تبلیغ کرد و با این کار واکنش‌هایی را هم برانگیخت. این رپر 21 ساله در ویدئویی که منتشر کرد در فضایی فانتزی سری به جهنم می‌زند و با کارکتر شیطان هم می‌رقصد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала