Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بگذارید راموس در رئال بماند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
پدر و مادر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید اعتقاد دارند او می‌تواند در رئال مادرید بماند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس روز گذشته سی پنجمین سالروز تولدش را جشن گرفت اما مهم‌ترین حاشیه درباره او تولدش نیست، بلکه اظهارنظر پدر و مادر او درباره آینده این بازیکن با سابقه است.

پدر و مادر راموس اعتقاد دارند این بازیکن هنوز تمایل و عطش لازم برای ادامه حضور در جمع لوس بلانکو را دارد. پدر راموس اعلام کرده اوضاع خوب است و همه باید صبر داشته باشند. مادر او هم درخواست کرده او در مادرید بماند.

یکی از خبرنگاران از خوزه ماریا راموس، پدر سرخیو پرسیده آیا نگران قرارداد سرخیو هستید که او پاسخ داده: خیر. اصلا. مانند همیشه آرام هستم. مطمئنا او بابت ادامه حضور و ماندن در رئال مادرید هیجان دارد. خانواده در این مقطع در تصمیم‌گیری نقش کمتری دارد اما مطمئنان خانواده سرخیو هم آرام هستند. زمان برای همه چیز وجود دارد.

پاکی گارسیا، مادر سرخیو هم در در رباطه با ادامه حضور فرزندش در رئال مادرید گفته: شرایط او به نظر خوب می‌رسد.  بگذارید او در رئال مادرید بماند.

گفتنی است تا این لحظه قرارداد راموس با رئالی‌ها تمدید نشده و در صورت عدم تمدید او از رئال مادرید به صورت رایگان جدا می‌شود. در رسانه‌ها اعلام شده پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد مهم‌ترین گزینه‌ها برای او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала