Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخابی جام جهانی در اروپا؛ برد همه‌ی بزرگان به جز آلمان

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر توپ جام جهانی
توپ جام جهانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا در دور سوم پیگیری شد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه‌ی دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2022 در قاره اروپا، در هفته سوم این بازی ها و مسابقاتی که امشب برگزار شد، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند اما آلمان در یک بازی غیر منتظره با نتیجه 2 بر 1 مقابل مقدونیه شکست خورد.

ایتالیا بازی خود را با نتیجه 2 بر 0 مقابل لیتوانی برد و فرانسه هم با یک گل بوسنی را شکست داد. گل های ایتالیا توسط سنسی و ایموبیله به ثمر رسید و تک گل فرانسه را هم گریزمان به ثمر رساند.

انگلیس بازی خود را با نتیجه 2 بر 1 مقابل لهستان در ورزشگاه ومبلی برد و گل های انگلیس را در این بازی هری کین و مگوایر به ثمر رساندند. اسپانیا هم با نتیجه سه بر یک مقابل کوزوو به پیروزی رسید. در این بازی برای ماتادور ها جرارد مورنو، فران تورس و دنیل المو گلزنی کردند.

اما عجیب ترین نتیجه امشب در بازی آلمان و مقدونیه رقم خورد جایی که آلمان ها در حالی که میزبان بودند با نتیجه 2 بر 1 مقابل مقدونیه شکست خوردند. در این بازی برای آلمان گوندوگان گلزنی کرد اما این گل کافی نبود و بازیکنان مقدونیه دو بار گلزنی کردند تا ژرمن ها اولین باخت خود در مقدماتی جام جهانی را متحمل شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала