Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست برابر لیورپول؛ بدترین باخت دوران فوتبال پیکه

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
مدافع اسپانیایی و سابقه‌دار بارسلونا شکست برابر لیورپول در سال 2019 را بدترین باخت دوران فوتبال خود عنوان کرد.

مدافع اسپانیایی و سابقه‌دار بارسلونا شکست برابر لیورپول در سال 2019 را بدترین باخت دوران فوتبال خود عنوان کرد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
ورزش
امکان حضور پیکه در ال‌کلاسیکو

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه ستاره بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و در تمرینات بارسلونا شرکت کرده است ، با TV3 مصاحبه کرده است.

این مدافع آبی‌اناری‌ها ابتدا در خصوص بزرگترین شکست دوران فوتبال خود گتف:«شکست برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا یکی از دشوارترین و دردناک ترین شکست ها بود، کسی انتظار آن را نداشت. تحمل آن دشوار است.»
پیکه در ادامه گفت:«من آدمی نیستم که پس از شکست خیلی عصبانی شوم و چیزی این طرف و آن طرف پرت کنم ولی بعد از آن بازی دقیقا این کار را می کردم و خیلی ناراحت و عصبی شده بودم.»
پیکه در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص حضورش در جمع کاتالانی‌ها گفت:«در این سال‌ها اطلاعات زیادی از باشگاه به دست آوردم و می خواستم ببینم آنها چطور این انتخابات را برگزار می کنند. با این حال تمام تمرکز من روی این است که فوتبالم را تمام کنم.»
پیکه در پایان اظهار داشت:«برای لاپورتا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند انتظارات را برآورده کند. من به این مسئله کاری ندارم که در آینده رئیس بارسلونا شوم یا خیر بلکه می خواهم فعلا فقط به فوتبال بازی کردن فکر کنم.»

پیکه در این فصل در دو مقطع مصدوم شد. او پس از مصدومیت اول خود به بازی برابر پاری‌سن‌جرمن رسید، اما پس از چند بازی مجددا مصدوم شد که به نظر می رسد برای الکلاسیکو در دسترس باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала