Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم بعدی «یواخیم لوو» کجاست؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوآخیم لوو
یوآخیم لوو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
سرمربی مستعفی تیم ملی آلمان انتخاب‌های زیادی برای فصل آینده در مقابل دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یواخیم لوو با انتشار بیانیه‌ای خبر از جدایی‌اش از تیم ملی آلمان داده و این اتفاق به دلیل شکست خانگی 2 بر یک مقابل مقدونیه بوده است.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
یواخیم لو و رائول دو گزینه اصلی رئال برای جانشینی زیدان

البته هنوز با این جدایی موافقت نشده اما به نظر می‌رسد لوو پس از 17 سال همکاری به‌عنوان دستیار اول و سپس سرمربی تیم ملی آلمان زمان جدایی فرا رسیده و او که آلمان را قهرمان جام جهانی 2014 کرد از هدایت مانشفات‌ها کناره‌گیری کرده است.

در تازه‌ترین مورد هم، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد یواخیم لوو پس از تثبیت خود به عنوان یکی از مربیان برتر در سطح بین‌المللی می‌تواند برای فصل 2022-2021 انتخاب‌های زیادی در سطح باشگاهی خواهد داشت. رئال مادرید، تاتنهام، یوونتوس، مونشن گلادباخ و لایپزیک تیم‌هایی هستند که لوو می‌تواند در آنها سرمربی شود.

او که بعد از جام جهانی 2006 هدایت جرمن‌ها را برعهده گرفت و با این تیم در رقابت های جام جهانی 2014 به قهرمانی رسید، تنها 2 فیفا دی دیگر برای همراهی تیم ملی آلمان و آماده سازی این تیم جهت شرکت در رقابت های یورو 2020 فرصت دارد.

لوو در در تمام این سالها که هدایت آلمان را برعهده داشته است، در 191 بازی سرمربی ژرمن ها بوده که آنها موفق به کسب 122 پیروزی شده اند. 38 بازی آلمانی ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده و شاگردان یواخیم لوو در 31 بازی نیز در طی 15 سال گذشته تن به شکست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала