پسر بایدن پول بدست‌آورده در اوکراین را در مواد مخدر و الکول مصرف کرد

© AP Photo / Carolyn Kasterپسر بایدن پول بدست‌آورده در اوکراین را در مواد مخدر و الکول مصرف کرد
پسر بایدن پول بدست‌آورده در اوکراین را در مواد مخدر و الکول مصرف کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
پسر بایدن رئیس‌جمهور امریکا اعتراف کرد که پول به‌دست آمده از کار خود در شرکت انرژی اوکراینی Burisma را صرف الکل و موادمخدر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، این مطلب را هانتر بایدن پسر جو بایدن رئیس‌ جمهور امریکا در کتاب خاطراتش به اسم «چیزهای زیبا» بیان کرده است که قرار است از تاریخ 6 اپریل به بازار عرضه شود.

درد سر تازه؛ احتمال دست داشتن سرویس مخفی در پرونده اسلحه پسر بایدن  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
درد سر تازه؛ احتمال دست داشتن سرویس مخفی امریکا در پرونده اسلحه پسر بایدن

به گفته وی، پول به‌دست آمده از شرکت انرژی اوکراینی «بوریسما» (Burisma) تنها باعث معتاد شدنش به الکل و موادمخدر شد که «رابطه وی با خانواده و حرفه‌اش را از بین برد».

پسر بایدن در کتاب خاطراتش توضیح داد که چگونه پس از مرگ برادرش در سال 2015 با اعتیاد به موادمخدر مبارزه کرد، از جمله در مراکز تداوی تحت درمان قرار گرفت. در متن کتاب خاطراتش ذکر شده است «فقط در 5 سال گذشته، زندگی با همسر که دو دهه می‌شد، از هم پاشید، با سلاح تهدید شدم و برخی اوقات بدون هیچ ردی ناپدید شدم در راه‌سرا یا متل زندگی و شبی 59 دالر پرداخت کردم، <...> خانواده‌ام حتی بیشتر از خودم وحشت‌زده شده بودند».

با این حال، هانتر بایدن شروع کار خود در شرکت انرژی اوکراینی «بوریسما» را زمانی که جو بایدن به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور امریکا خدمت می‌کرد، غیرسیاسی نمی‌داند. فعالیت سیاسی پدرش به او کمک کرد، با این حال او گفت: نه خودم و نه پدرم «کار غیرقانونی به‌خصوص در این شرکت نکرده ایم.

همچنان در بخشی دیگر این کتاب هانتر بایدن اظهار داشت که ار کار در شرکت «بوریسما» در اوکراین پشیمان است.

اکتو بر 2020 نیویورک پست در گزارشی ایمیل‌هایی که به آن ها دست یافته بود را منتشر کرد حاکی از آن که هانتر، پدرش را که در آن زمان معاون رئیس‌جمهور امریکا بود، به کارفرمایان خود در شرکت اوکراینی «بوریسما» معرفی کرده است. دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس‌جمهور امریکا مدعی شد که هانتر بایدن برای کارهای لابی گری و ایجاد ارتباط با پدرش (واسطه گری) میلیون ها دالر دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала