امریکا کور خود و بینا دیگران است

© REUTERS / Kevin Mohattامریکا کور خود و بینا دیگران است
امریکا کور خود و بینا دیگران است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
زخارووا: وقتی که در مورد رعایت از معیار های حقوق بشر در قلمرو امریکا بحث صورت می گیرد، فرار می کند و از عظمت غرور خود رنج می برد.

به گزارش اسپوتنیک، مارییا زخارووا نماینده وزارت خارجه روسیه طی کنفرانس مطبوعاتی گفت: " به هر حال، جالب است، علیرغم این واقعیت که ایالات متحده امریکا چنین بررسی جهانی حقوق بشر را در رابطه با خود انجام نمی دهد، اما آنها در صورت لزوم از الفاظ سیاسی، بر اساس شرایط فعلی، دائما در مورد شکاف در جامعه، در مورد نقض حقوق بشر صحبت می کنند. امریکا مشکلات خود را بنا به دلایلی به سطح بین المللی نمی رسانند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2020
امریکا منبعد نمی تواند حرف از حقوق بشر بزند
 به طور عموم تماشا آنها جالب است. وقتی نوبت به رعایت موازین حقوق بشر در کشورشان می رسد، فقط عظمت غرور ایالات متحده شدت می یابد.

روز سه شنبه ، وزارت امور خارجه ایالات متحده گزارش سالانه خود را در مورد حقوق بشر ارائه نمود که در آن طبق معمول از روسیه در میان سایر کشورها انتقاد می کرد. امسال، انتقاد از وزارت امور خارجه در بیش از 100 صفحه جای گرفت و یک لیست ساده از ادعاها علیه روسیه بیش از یک صفحه طول کشید. به ویژه ، وزارت امور خارجه اظهار داشت که شهروندان روسی "نمی توانند از طریق انتخابات آزاد و عادلانه دولت خود را به طور مسالمت آمیز تغییر دهند" و از لحاظ سیاسی بسیار محدود هستند.

وزارت امور خارجه ادعا می کند که اقلیت های مخالف، مذهبی، قومی و جنسی در روسیه مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، فساد گسترده است و جرائم تحقیق نمی شود. کریمه و چچن از میان مناطق مورد انتقاد روسیه جدا شدند. علاوه بر این، وزارت امور خارجه از قوانین ضد افراطی و قانون در مورد عوامل خارجی انتقاد می کند که این امر سرکوب آزادی بیان را به آن نسبت می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала