Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌هایی که ال‌کاپیتانو از دست خواهد داد؛ ال‌کلاسیکو و لیگ قهرمانان

© AP Photo / Efrem Lukatskyمحمد صلاح وسرجيو راموس
محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید تأیید کرد که سرخیو راموس به دلیل مصدومیت از ناحیه پا احتمالا به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اعتقاد بر این است که کاپیتان رئال دچار پارگی عضله شده و بهبودی از این آسیب دیدگی ممکن است تا یک ماه زمان ببرد که طی آن بازی‌های لیگ قهرمانان مقابل لیورپول و هم ال‌کلاسیکوی هفته آینده را از دست خواهد داد.

حالا زیدان بازیکنانی را که از بازی‌های ملی بازگشتند، بازیابی کرده و به آماده سازی برای بازی شنبه مقابل ایبار در لیگ ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد کورتوا و مودریچ بر مشکلات آمادگی جسمانی خود غلبه کرده‌اند اما در مورد سرخیو راموس که با پارگی عضله روبرو شده، نمی‌توان همین حرف را زد. این یک شکست شدید برای مادرید است. کاپیتان در تمرین امروز شرکت نکرد و پس از ورود به عنوان بازیکن فرعی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اسپانیا مقابل کوزوو در سویل، در سالن ورزشی جدا از همه ورزش کرد. اما اندکی بعد این باشگاه اعلام کرد که راموس از ناحیه عضله ساق پا آسیب دیده است و رسانه‌های اسپانیا مدعی‌ هستند که وی برای یک ماه از بازی‌ها دور خواهد بود.

رئال مادرید در بیانیه‌ای توضیح داد: "به دنبال آزمایشاتی که امروز از سوی بخش پزشکی رئال مادرید روی کاپیتان ما سرخیو راموس انجام شد، وی از ناحیه عضله پا تشخیص داده شده است."

این مدافع میانی 35 ساله بازی ایبار و مهمترین چیز، هر دو بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول و همچنین ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا را در 10 اپریل از دست خواهد داد.

راموس در آخرین سال قرارداد خود با مادرید با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند - این پنجمین مصدومیتی است که او در این فصل متحمل شده است. وی به دلیل مشکلات مختلف تناسب اندام 18 بازی را از دست داده و این مصدومیت اخیر مجبور است بحثی را در مورد این‌که چرا او در ترکیب اخیر اسپانیا برای مقدماتی جام جهانی مقابل یونان، گرجستان و کوزوو به تیم اسپانیا پیوست، زمانی که او از مصدومیت برگشته بود و برای بازی سلتا در بالایدوس در استراحت بود.

بازی در دقایق آخر برابر کوزوو

راموس شب گذشته در حالی که اسپانیا 3-1 برتری داشت، پنج دقیقه آخر برابر کوزوو وارد زمین شد. وی سپس توضیح داد که تصمیم لوئیز انریکه مربی بود که او را به جای اریک گارسیا در دقیقه 85 به میدان بفرستد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала