Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد خاص «لیونل مسی» در تاریخ لالیگا

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا تنها بازیکن تاریخ لالیگا است که به رکورد 300 گل و 300 پیروزی در این لیگ رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در لالیگا به رکوردی ویژه رسیده است که خودش تنها بازیکن تاریخ لالیگاست که این رکورد را دارد.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
ورزش
کفش‌های جدید مسی+عکس

در واقع لیونل مسی تنها بازیکنی در تاریخ لیگ فوتبال اسپانیاست که بالای 300 گل و 300 پیروزی در این لیگ دارد. فوق ستاره آرجنتینی باشگاه بارسلونا سال هاست که در لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا توپ می‌زند و افتخارات زیادی در آن به دست آورده و به جام های زیادی در این لیگ رسیده است.

مسی همچنین رکورد های زیادی را در لالیگا از آن خود کرده است که برخی از آن ها بسیار خاص بوده و ویژه‌ی خودش هستند. لیونل مسی تاکنون 467 گل در لالیگا به ثمر رسانده است و از طرفی 379 برد به دست آورده است که این خود یک رکورد منحصر به فرد است که بازیکن دیگری در کل تاریخ لیگ فوتبال اسپانیا آن را تکرار نکرده است.

مسی در سال 2021 از لحاظ فردی عملکرد بهتری داشته است و باید دید که این سال برای مسی چگونه پیش خواهد رفت. بارسلونا فعلا در لالیگا دوم است و اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار دارد اما اوضاع به گونه ای است که لغزش اتلتیکو مادرید می‌تواند اوضاع را تغییر دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала