Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا متخصص اغوای ستاره‌های جوان؛ بارسلونا در یک قدمی جذب هالند

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
پدر ارلينگ هالند و مديربرنامه های او، مينو رايولا اكنون در بارسلونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که قرار است اتفاقاتی میان باشگاه بارسلونا و ارلینگ هالند رخ دهد چرا که پیش تر هم شایعاتی مبنی بر علاقه بارسا به هالند و تلاش برای جذب وی در تابستان مطرح شده بود.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
بمب فوتبال اروپا را بارسلونا می‌ترکاند؟ دیدار رایولا و پدر هالند با رییس بارسا در اسپانیا + عکس

نشریه اسپورت اسپانیا گزارش داده که رابطه بين لاپورتا و رايولا عالی است و بارسلونا به اين انتقال خوش بين است . از سوی هم، اوريول دومنيك از TV3 گزارش داده که هالند ديگر نمي‌خواهد كه فصل آينده برای تيم دورتموند بازی كند.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که خوان لاپورتا برای آوردن مهمانان از فرودگاه راننده شخصی خود را فرستاد و سپس در محل ملاقات به استقبال پدر هالند و مينو رايولا آمد.

مينو رايولا فكر ميكند بهترين مقصد برای ستاره جوان زنبورهای وستفالین بارسلونا است و تلاش ميكند كه هالند راهي بارسلونا شود. نظر می رسد که خوان لاپورتا، رییس جدید بارسا، توانسته هالند را از چنگ رقبا برباید.

صبح امروز دستیار لاپورتا در فرودگاه بارسلونا دیده شد که به استقبال رایولا و الف هالند رفته است و قرار است دو طرف بر سر معامله ای 185 میلیون یورویی با یکدیگر مذاکره کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала