مبارزه با خشک‌سالی؛ اتحادیه اروپا 200 هزار یورو به افغانستان کمک کرد

© REUTERS / The International Federation of Red Cross and Red Crescent Societiesمبارزه با خشک‌سالی؛ اتحادیه اروپا 200 هزار یورو به افغانستان کمک کرد
مبارزه با خشک‌سالی؛ اتحادیه اروپا 200 هزار یورو به افغانستان کمک کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
دفتر هیئت اتحادیه اروپا در افغانستان گفته است که در حال جمع‌آوری بودجه اضافی بشردوستانه برای اقدامات فوری در مناطق آسیب دیده افغانستان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، دفتر هیئت اتحادیه اروپا اعلام کرده است که مبلغ 200 هزار یورو، برای ولایت‌های که زیر پوشش کمک‌های غذایی اضطراری قرار دارند (بادغیس، فاریاب و بغلان) کمک کرد.

افغانستان: آمادۀ مبارزه با خشکسالی استیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
افغانستان: آمادۀ مبارزه با خشکسالی استیم

آرنوت پاولز، معاون هیئت اتحادیه اروپا گفته است: «کمبود بارندگی تاثیر مستقیم بالای کشاورزی و همچنان دسترسی به آب آشامیدنی، شست‌وشو و بهداشت دارد. بنابراین حمایت بشردوستانه‌ای که امروز اعلام شد، پاسخی سریع از سوی اتحادیه اروپا با هدف کمک به نجات بخشیدن به آسیب‌پذیرترین افراد است.»

گفته می‌شود که این کمک‌ها از طریق کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و صندوق اضطراری هلال احمر برای کمک به آفات انجام می‌شود.

طبق اعلامیه این دفتر، این بسته کمکی مناطق روستایی و دورافتاده را که در شرایط بحرانی و ناامن غذایی قرار دارند، نیز زیر پوشش قرار می‌دهند.

در این بیانیه گفته شده که در سال 2021، تشدید منازعات و خطرات ناشی از تغییرات آب و هوایی، نیازها و آسیب‌پذیری‌های شهروندان افغانستان را افزایش خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала