Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود تماشاگران به ومبلی قطعی شد؛ نیمه نهایی با حضور هواداران

© AFP 2023ورزشگاه ومبلی لندن Wembley Stadium - the home of England football team - was going to be sold for £600 million (US$781 million)
ورزشگاه ومبلی لندن    Wembley Stadium - the home of England football team - was going to be sold for £600 million (US$781 million) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
هواداران برای تماشای بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در 18 اپریل به ومبلی باز می‌گردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلستان میان لستر سیتی و ساوتهمپتون برگزار می‌شود و دولت بریتانیا این بازی را به عنوان اولین رویداد آزمایشی فوتبال برای بازگشت هواداران انتخاب کرده است.

این مسابقه در تاریخ 18 اپریل با حضور 4000 نفر در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود ساکنان منطقه برنت برای تماشای این بازی بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

همچنین ممکن است از کارمندان خدمات بهداشتی برای شرکت در این رویداد دعوت شود که اولین قدم در راه بازگشت جمعیت زیاد (حتی کامل) در مسابقات ورزشی است که در اواخر تابستان یا فصل آینده برگزار می‌شود.

دولت تأكید كرده كه برنامه‌های آزمایشی برای بررسی چگونگی ایمن نگه داشتن مردم طراحی شده، نه این‌كه فرصتی برای هواداران باشگاه‌ها برای دیدن تیم‌های خود در عمل فراهم شود.

با این حال امید این است که با توجه به نتایج این بازی‌ها که در ماه‌های اپریل و می برگزار می‌شوند، تعداد قابل توجهی بتوانند در مراحل آخر یورو 2020 حضور یابند.

انتظار می‌رود دولت بزودی لیستی از حدود 14 رویداد آزمایشی را اعلام کند. نیمه نهایی جام حذفی یکی از اولین مسابقات است. این لیست همچنین شامل فینال جام کارابائو در تاریخ 25 اپریل بین تاتنهام هاتسپور و منچسترسیتی و فینال جام حذفی در 15 می و همچنین مسابقات جهانی اسنوکر در شفیلد است که از 17 اپریل آغاز می‌شود.

علاوه بر این، مسابقات موتررانی نیز در فهرست و همچنین سایر رویدادهای فرهنگی و تجاری برای تحقیق مقامات در مورد روش‌های ایمنی در محیط‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

به ناچار، دولت و ورزش مصمم به اتخاذ رویکردی محتاطانه هستند و دانشمندان این سرعت را تعیین می‌کنند. با این حال، پیش بینی می‌شود که هرچه بازی‌ها پیش می‌روند، با احتمال اینکه فینال جام حذفی در حضور 20.000 نفر برگزار شود و تعداد تماشاگران افزایش خواهد یافت.

گفته می‌شود ومبلی امیدوار است 4500 هوادار را در ورزشگاه 90.000 نفری برای نیمه نهایی و فینال یورو 2022 پذیرش کند که این یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. اما برای نیمه نهایی جام حذفی مسئولان می‌خواهند به سادگی به جریان افراد داخل و خارج از ورزشگاه نگاه کنند و نمی‌خواهند عارضه اضافی هواداران را که مسافت زیادی را به بازی می‌روند شاهد باشند.

بازی لستر - ساوتهمپتون این مزیت اضافی را دارد که هیچ یک از دو تیم در لندن مستقر نیستند. در حالی‌که بازی دیگر بین چلسی و منچسترسیتی در 17 اپریل می‌باشد.

نقشه راه نخست وزیر بوریس جانسون برای لغو محدودیت‌های قرنطین، 17 می را تاریخی عنوان کرده که امید می‌رود تا 10 هزار هوادار بتوانند بسته به اندازه آنها به ورزشگاه‌ها برگردند.

تاریخ مهم بعدی بعد از آن 21 جولای است، زمانی که دولت گفته لغو همه محدودیت‌ها ممکن است، اما فقط در جایی که انجام این کار ایمن باشد. دولت تصمیم می‌گیرد که آیا می‌تواند گام آخر را بردارد و تمام اقدامات قفل را خاتمه دهد، از نزدیک میزان ابتلا، بستری شدن و مرگ و میر کوید را زیر نظر خواهد گرفت.

از 13 رویداد آزمایشی برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا ترکیبی از واکسیناسیون و آزمایش از جمله اقدامات دیگر  در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حوادث مثمر است، استفاده خواهد شد.

گزارشی در اواخر ماه می به دست وزرا می‌رسد که به آنها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که محدودیت‌ها را در ماه جون کاهش دهند.

این یک دوره حساس برای "تابستان بزرگ ورزش" انگلستان خواهد بود که شامل هفت مسابقه در یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی است، از جمله بازی‌های گروهی انگلستان و نیمه نهایی و فینال، و همچنین ویمبلدون، یک برنامه کامل از کریکت بین المللی، جایزه بزرگ انگلستان و رقابت‌های گلف.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала