Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه زیدان برای رئالِ بدون هازارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اعتراف می‌کند که رئال را باید بدون ادن هازارد برنامه ریزی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که مجبور است تیم‌اش را بدون ادن هازارد برنامه ریزی کند، زیرا مصدومیت ستاره بلجیمی ادامه دارد.

مُهاجم سابق چلسی در معامله‌ای به ارزش 88 میلیون پوند در تابستان 2019 به برنابئو نقل مکان کرد اما مشکلات آمادگی جسمانی او را از تبدیل شدن به عنوان یک بازیکن کلیدی رئال باز داشته است.

هازارد تقریباً در دو فصل كامل در 36 مسابقه برای غول اسپانیایی به میدان رفته و در حال حاضر با یك مصدومیت دیگر از میادین دور است.

انتظار نمی‌رود که او تا اواسط ماه اپریل به میادین برگردد و به همین دلیل وی دیدارهای مهم رئال دو بازی لیگ قهرمانان با لیورپول و یک بازی ال کلاسیکو با بارسلونا را از دست خواهد داد. هازارد به دلیل مصدومیت و ویروس کرونا، دیدارهای زیادی را در طول فصل از دست داده است.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایبار صحبت کرده و یک‌بار دیگر چهره ناامید کننده‌ای را نشان داد و گفت رئال نمی‌تواند با هازارد در تیم برنامه ریزی کند.

مربی فرانسوی اظهار داشت: "ما برنامه‌ای با هازارد نداریم. ما نمی‌خواهیم او را مجبور کنیم، کم کم کار می‌کنیم. وقتی او را می‌بینم نمی‌توانم به شما بگویم. اگر سه روز دیگر باشد بهتر است. اگر 10 روز دیگر باشد، خوب..."

هازارد در 13 مارچ به مدت 15 دقیقه در مقابل الچه به میدان رفت اما از ناحیه عضله آسیب دید و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. او همچنین در اواخر دسامبر و جنوری پنج بازی متوالی انجام داد اما در دیدار ششم با یک مشکل عضلانی دیگر روبرو شد.

مارکا مدعی شده که هازارد در هفته‌های آینده زیر تیغ جراحی قرار خواهد گرفت تا یک بارگی برای همیشه مشکلاتش را برطرف کند، اما این می‌تواند به معنای از دست دادن کل فصل و همچنین یورو 2020 در تابستان امسال باشد.

گفته می‌شود که هازارد از مشکلات مداوم خود چنان خسته است که اکنون جراحی به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خلاص شدن دائمی از مچ پا دیده می‌شود.

گزارش شده که هازارد از آخرین باری که تحت عمل جراحی قرار گرفت، با درد مداوم در مچ پا هنگام دویدن، احساس راحتی نکرد.

وی آخرین بار در مارچ 2020 در دالاس جراحی شد که در ماه نوامبر گذشته مقابل پی‌اس‌جی دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و اکنون به نظر می‌رسد که یک سال بعد او دوباره زیر تیغ جراحی بر می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала