Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم پی‌اس‌جی برای کاهش قیمت امباپه

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا هزینه انتقال کیلیان امباپه را به رقم 150 میلیون یورو کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لو پاریسین امروز مدعی شد که پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست کیلیان امباپه را بدون به دست آوردن پول از دست بدهد و در حالی‌که قرار داد او در 2022 به پایان می‌رسد می‌خواهد او را با قیمت 150 میلیون یورو بفروشد.

پیام‌های کیلیان امباپه پس از پیروزی 1-0 فرانسه مقابل بوسنی و هرزگوین در روز چهارشنبه، زنگ‌های هشدار را در پاریس به صدا درآورد، جایی که این فوق ستاره در میان علاقه بزرگان اروپا، می‌خواهد راهی رئال مادرید شود.

پس از بازی، امباپه در پاسخ به نارضایتی‌های اخیر نسبت به فُرم‌اش برای خروس‌ها گفت: "پس از مدتی شما از انتقادات خسته می‌شوید که امر بدیهی است، به ویژه هنگامی که در یک باشگاه در کشور خود بازی می‌کنید و هر آنچه را که برای تیم ملی خود نیز دارید می‌دهید. همه این‌ها بسیار خسته کننده می‌شود. فرانسه برای کسانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند متفاوت است. من تمام وقت در اینجا هستم، برای PSG و تیم ملی بازی می‌کنم.

حالا به نقل از لو پاریسین، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی‌ها و ناصر ال‌خلیفی مالک پی‌اس‌جی از عدم تمایل امباپه برای تمدید قراردادش با این باشگاه و همچنین از خطر مالی اجازه دادن به او برای فسخ قرارداد فعلی‌اش خسته شده‌اند. آنها در نظر دارند که در تابستان امسال با پرداخت هزینه‌ای بین 120 تا 150 میلیون یورو، از یکی از دارایی‌های با ارزش خود استفاده کنند.

پاری سن ژرمن مصمم بود که امباپه را به صورت رایگان از دست ندهد.

هدف اصلی هیئت رئیسه PSG این است که اطمینان حاصل شود، آنها که 185 میلیون در سال 2017 برای جذب او پرداختند، حالا با خسارت احتمالی روبرو نمی‌شوند. PSG یکی از باشگاه‌های بوده که به خاطر شیوع ویروس کرونا از نظر مالی با خسارت نزدیک به 300 میلیون یورو روبرو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала