Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: نمی‌خواهم در باره هالند حرف بزنم، در مورد راموس هیچکس مقصر نیست

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از دیدار با ایبار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از یک وقفه یک هفتۀ بخاطر بازی‌های ملی، فردا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان ایبار است و دیدار راحتی در پیش دارد.

دقایقی قبل نشست خبری این دیدار برگزار شد و زیدان به پرسش‌های مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی رئال در مورد بازی فردا گفت:" همه بازی‌ها در این مقطع مهم هستند. پانزده فینال مانده است. کار ما با بازی فردا شروع می‌شود. بازی مشکلی خواهد بود. حریف شرایط خوبی دارد. به بازی فردا فکر می‌کنیم هر چند که می‌دانیم همه بازی‌ها تا پایان فصل مهم هستند".

زیدان در مورد بی‌احتیاطی کادر فنی تیم ملی در قبال راموس گفت:" راموس با ما بازی نکرده بود اما بعد از سه، چهار روز حس بهتری داشت. به نظرم این یک پروسه طبیعی بود. خیلی کم بازی کرد. بعد از بازی این حس را داشتم. این مصدومیتی کوچک است و امیدوارم که به تیم ما برگردد. حضورش در تیم ملی یک پروسه عادی بود. می‌دانید که این مسائل چطور پیش می رود. سرمربی تیم ملی، بازیکنان را دعوت می‌کند. بعد از آن بازیکنان ممکن است که بتوانند یا نتوانند به اردو بروند. سرجیو مشکلی برای حضور در اردو نداشت. به تیم ملی رفت و بعد از آن دیدیم که چه شد".

سرمربی رئال مادرید در مورد سفر مدیر برنامه‌ هالند و پدر این بازیکن به اسپانیا گفت:" او بازیکن تیم من نیست. نمی‌توانم در مورد مسائلی که بیرون اتفاق می افتد، نظری بدهم. از پاسخ دادن به این سوال خسته نمی‌شوم و همیشه همین جواب را می‌دهم".
او در مورد هازارد نیز صحبت کرد و گفت:" هر روز شرایط را دنبال می‌کنیم. دلیلی برای فشار آوردن نیست. او خیلی بهتر شده است. این طور نیست که منتظرش در پنج روز یا یک هفته آینده باشم. خوشحال هستیم چرا که در تیم حضور دارد. ببینیم چه می شود".

دیدار رئال مادرید برابر ایبار، 06:45 دقیقه شب به وقت کابل برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала